ΞΕΦΛΟΥΔΙΑΖΕΙ ΤΟ IPHONE 7

Πανικό έχει προκαλέσει στους κατόχους iPhone 7 το ξεφλούδισμα της συσκευής τους και αφορά ορισμένους κατόχους της παραλλαγής μαύρου ματ χρώματος με αποτέλεσμα να φαίνεται το αλουμίνιο από κάτω. Φαίνεται ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα το αντιμετωπίζουν όσοι έχουν iPhone 7 Plus, αφού κάποιοι χρήστες κάνουν λόγο για ξεφλούδισμα ακόμη και όταν χρησιμοποιούν θήκη. H Apple αναφέρει πως πρόκειται καθαρά για αισθητικό ζήτημα, οπότε δεν καλύπτεται από εγγύηση. Αντίστοιχο πρόβλημα υπήρξε και με το iPhone 5, το οποίο είχε και αυτό την επιλογή του μαύρου χρώματος, ωστόσο η Apple άλλαξε την διαδικασία βαφής του αλουμινίου ώστε να γίνει πιο ανθεκτικό. Ωστόσο, από ότι φαίνεται αντιμετωπίζει ξανά το ίδιο πρόβλημα στο νεότερο iPhone. O αριθμός καταγγελιών αυξάνεται και τα παράπονα στο φόρουμ της κοινότητας της Apple πληθαίνουν, με τους χρήστες να εκφράζουν έντονα την δυσαρέσκειά τους.
«Χρησιμοποιώ το ματ μαύρο μοντέλο και συνειδητοποίησα ότι ένα κομμάτι από το στρώμα βαφής στα πλήκτρα της έντασης έχει ξεφλουδίσει», γράφει χαρακτηριστικά ένας ιδιοκτήτης της συσκευής. «Είμαι πολύ σχολαστικός τύπος και ποτέ δεν μου συνέβη κάτι ανάλογο με το παλιό μου iPhone 6». Ένας άλλος χρήστης, αναφέρει: «Έχω επίσης ένα iPhone 7 Plus μαύρο και έχω το ίδιο πρόβλημα ξεφλουδίσματος στο κάτω μέρος του τηλεφώνου μου κοντά στα ηχεία». Το συγκεκριμένο πρόβλημα δεν φαίνεται να έχει την ίδια έκταση με το αντίστοιχο του iPhone 5 και οι χρήστες σε επικοινωνία τους με την Apple έλαβαν επίσημα την απάντηση πως πρόκειται καθαρά για ένα αισθητικό θέμα και δεν μπορεί να τους το καλύψει μέσω της εγγύησης, για αυτό περιορίζονται στο να καλύψουν την μικρή αυτή ζημιά καλύπτοντας το σημάδι με μαρκαδόρο.
Share on Google Plus

About OMAΔΑ UNWIRED

    Blogger Comment
    Facebook Comment