ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ Ξεκίνησε ο «πόλεμος» των τηλεπικοινωνιών

Άνοιξε ο πόλεμος στην αγορά των τηλεπικοινωνιών, όπως δείχνουν οι τελευταίες εξελίξεις, που μιλούν για “σφήνα” του ΟΤΕ στη συμφωνία των Vodafone και Wind Hellas για τη Forthnet. 
Ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΤΕ, Μιχάλης Τσαμάζ, επιβεβαίωσε το ενδιαφέρον του ομίλου για τη Forthnet. “Οι τηλεπικοινωνίες είναι μία δυναμική και μεταβαλλόμενη αγορά. Παρακολουθούμε τις εξελίξεις και είναι προφανές ότι διερευνούμε όλες τις δυνατότητες στο μεταβαλλόμενο αυτό σκηνικό”, είπε από το βήμα της γενικής συνέλευσης του ΟΤΕ, επιβεβαιώνοντας ουσιαστικά το ενδιαφέρον του Οργανισμού για  τη Forthnet και τη Nova, απαντώντας σε σχετικό ερώτημα για το πιθανό ενδιαφέρον του  ομίλου και βάζοντας πλέον επισήμως τον ΟΤΕ στους διεκδικητές της Forthnet.
Η μάχη για τη Forthnet φέρνει και στην Ελλάδα τη νέα τάση που θέλει τους παρόχους τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών να περνάνε και στην παροχή περιεχομένου -κυρίως βίντεο. Η τάση αυτή αναμένεται να αλλάξει ριζικά το χάρτη της αγοράς. Ο ΟΤΕ διεκδικεί τη Forthnet, η οποία έχει πλούσιο τηλεοπτικό περιεχόμενο μέσω της Nova, μιας υπηρεσίας που αποτελεί μια σημαντική επένδυση στο χώρο της τηλεόρασης και έχει μεγάλη συνδρομητική βάση. Επίσης, η Forthnet έχει  σημαντικό μερίδιο της αγοράς και στις συνδέσεις ίντερνετ και σταθερής τηλεφωνίας, μέσω του λεγόμενου triple play.
Στη Forthnet έχουν ήδη πάρει θέση η Wind και η Vodafone, που ελέγχουν αθροιστικά ποσοστό το 40% της εταιρείας (το 44% ανήκει στην Emirates International Telecommunications).
Αναμένεται, λοιπόν, σφοδρή μάχη, η οποία δεν θα αφήσει ανεπηρέαστο και το υπόλοιπο τηλεοπτικό τοπίο, αφού εάν ο ΟΤΕ αποκτήσει τη Forthnet, θα έχει και μεγάλο βάρος στην αγορά της τηλεόρασης. Η εξαγορά του ΟΤΕ θα δημιουργήσει πιέσεις στη Vodafone και στη Wind, οι οποίες θα πρέπει πλέον να στήσουν τη δική τους παρουσία στο χώρο του τηλεοπτικού περιεχομένου από το μηδέν.
Η νέα παγκόσμια τάση της αγοράς οδηγεί τους μεγάλους τηλεπικοινωνιακούς παίκτες στο να εξελιχθούν, από απλοί μεταφορείς σήματος, σε παρόχους τηλεοπτικών και άλλων προγραμμάτων. Την ίδια ώρα, αλλάζει και η φύση της τηλεόρασης, καθώς πλέον διανέμεται όλο και περισσότερο σε κινητές συσκευές (tablets και κινητά), που γίνονται και μέσο για αγορές και ηλεκτρονικό εμπόριο.
Πηγή: newmoney.gr
Share on Google Plus

About OMAΔΑ UNWIRED

    Blogger Comment
    Facebook Comment