Αγορά τεχνολογικών καταναλωτικών προϊόντων, Ελλάδα 2ο τρίμηνο 2013

Η αγορά των τεχνολογικά καταναλωτικών προϊόντων ανήλθε στα 371,6 εκατομμύρια ευρώ το 2ο τρίμηνο του 2013, παρουσιάζοντας μια πτώση της τάξεως του 7,3% σε σύγκριση με το αντίστοιχο 2ο τρίμηνο του 2012. Η πολιτική αβεβαιότητα φαίνεται να επηρέασε σε μικρό βαθμό τις επιχειρηματικές προσδοκίες και περισσότερο την καταναλωτική εμπιστοσύνη.
Τηλεπικοινωνίες: Σημάδια ωρίμανσης
Ο τομέας των Τηλεπικοινωνιών μειώθηκε κατά 13,1% στο 2ο τρίμηνο 2013 καταλήγοντας να φθάσει σε αξία τα 103,3 εκατομμύρια ευρώ, δηλαδή λίγο καλύτερα από το 1ο τρίμηνο. Τα smartphones και τα ακουστικά παρέμειναν συγκριτικά σε σταθερά επίπεδα. Παρ” όλα αυτά τα smartphones επηρεάστηκαν από την τάση των καταναλωτών να αγοράζουν πολύ οικονομικότερα μοντέλα. Χαρακτηριστικά όπως NFC, dual sim συνεχίσουν να παρουσιάζουν ανοδική πορεία μέσα στην κατηγορία.
Προϊόντα Τεχνολογίας: Θετικά σημάδια
Ο τομέας των Προϊόντων Τεχνολογίας παρουσίασε μια σημαντική αύξηση της τάξης του 11,2% κατά το 2ο τρίμηνο του 2013, φθάνοντας σε αξία τα 75,6 εκατομμύρια ευρώ. Ο κύριος λόγος για αυτή τη θετική εξέλιξη είναι η αύξηση των πωλήσεων των Media Tablets κατά 300%. Η εισαγωγή νέων οικονομικότερων μοντέλων σε συνδυασμό με τη μείωση των τιμών σε κάποια ακριβότερα μοντέλα οδήγησε σε αυτή την θεαματική αύξηση των πωλήσεων.
Φωτογραφικά Είδη: Σημάδια βελτίωσης συνολικά
Ο τομέας των Φωτογραφικών Ειδών έφθασε σε αξία 9,9 εκατομμύρια ευρώ, παρουσιάζοντας μια μικρή μείωση της τάξης του 1,9%. Οι φωτογραφικές μηχανές συνέχισαν την ανοδική τους πορεία κλείνοντας για το 2ο τρίμηνο με θετικό πρόσημο μετά από μεγάλο χρονικό διάστημα. Σε αυτό συνέβαλαν τόσο η αυξημένη ζήτηση για μηχανές compact με καλύτερα τεχνικά χαρακτηριστικά όσο και η «ξέφρενη» πορεία των μηχανών με αποσπώμενους φακούς τύπου SLR και mirroless οι οποίοι αποτελούν πλέον σημαντικό κομμάτι της καθημερινότητας του καταναλωτή.
Share on Google Plus

About OMAΔΑ UNWIRED

    Blogger Comment
    Facebook Comment