Ποιοι είναι όμως εκείνοι οι παράγοντες οι οποίοι εξετάζουν οι αγοραστές πριν προβούν στις αγορές τους; Η έρευνα αναφέρει τα εξής:
- Η ασφάλεια που παρέχουν οι έμποροι κατά την πραγματοποίηση πληρωμών
- Η αναφορά του συνολικού κόστους που καλούνται να πληρώσουν, δασμών και τελών
- Η αναφορά της πολιτικής που ακολουθούν σε περίπτωση επιστροφών
- Η ταχύτητα της παράδοσης των αντικειμένων που αγοράζουν
- Η αναγραφή των τιμών στο νόμισμα των αγοραστών
Η έρευνα που διεξήχθη, αποκάλυψε επίσης:
- Το 96% των Ευρωπαίων διαδικτυακών αγοραστών κάνουν τις αγορές τους σε marketplaces, δηλαδή πρόκειται για online πλατφόρμες για third-party retailers. Από αυτούς, το 67% ανέφεραν ότι οι καλύτερες τιμές είναι ο λόγος που αγοράζουν από marketplaces και το 43% προέβαλλε ως λόγο, τις περισσότερες επιλογές προϊόντων εντός μιας οποιασδήποτε κατηγορίας.
- Σημαντικό ποσοστό διαδικτυακών αγοραστών στην Ευρώπη, θεωρούν τους τρόπους αποστολής που προσφέρονται ιδιαίτερα σημαντικούς όταν ψάχνουν και επιλέγουν ένα προϊόν online αλλά και τη δυνατότητα δωρεάν επιστροφών.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου