Αυτόματο μπλοκάρισμα ενοχλητικών διαφημίσεων στον Chrome browser

Από αύριο ξεκινά το αυτόματο μπλοκάρισμα των ενοχλητικών διαφημίσεων — με βάση τις προϋποθέσεις “Better Ads Standards” της Google — από τον Chrome browser, και η εταιρεία δράττεται της ευκαιρίας να εξηγήσει λίγο περισσότερο τον τρόπο λειτουργίας του νέου φίλτρου.Αν μια ιστοσελίδα περιλαμβάνει διαφημίσεις σε μία ή περισσότερες από τις παρακάτω μορφές, τότε θα λαμβάνει σχετική προειδοποίηση και αν εξακολουθεί να τις διατηρεί, τότε θα καταχωρείται στην λίστα με τις ιστοσελίδες που δεν πληρούν τις προϋποθέσεις Better Ads Standards. Ας δούμε ποιες είναι οι ενοχλητικού τύπου διαφημίσεις:
  • Pop-ups
  • Auto-playing ads με ήχο
  • Μεγάλα banners που παραμένουν στο προσκήνιο
  • Αντίστροφη μέτρηση που αναγκάζει τον χρήστη να περιμένει μέχρι να ανοίξει η επιθυμητή σελίδα
  • Διαφήμισεις που καταλαμβάνουν το 30% της οθόνης σε φορητές συσκευές
  • Διαφημίσεις full-screen
Από αύριο, όταν ο χρήστης επισκεφθεί μια τέτοια ιστοσελίδα από τον Chrome browser θα την βλέπει “γυμνή” από διαφημίσεις και ο Chrome θα του δίνει την δυνατότητα να τις ενεργοποιήσει αν το επιθυμεί. Οι ιστοσελίδες που δέχονται ειδοποίηση σχετικά με τις διαφημίσεις τους θα έχουν στην διάθεση τους 30 ημέρες για να τις διορθώσουν. Στόχος της Google είναι να πείσει τους διαχειριστές των ιστοσελίδων να αφαιρέσουν τις ενοχλητικές διαφημίσεις και μέχρι σήμερα έχει καταφέρει να πείσει το 42% όσων έλαβαν ειδοποίηση να το πράξουν.
Share on Google Plus

About OMAΔΑ UNWIRED

    Blogger Comment
    Facebook Comment