Έρευνα για τη χρήση των νέων τεχνολογιών

Συμπερασματικά από την έρευνα διαπιστώνεται ότι το ποσοστό των πολιτών που χρησιμοποιούν τακτικά το Διαδίκτυο αυξάνεται συνεχώς τα τελευταία χρόνια και μάλιστα με επιταχυνόμενο ρυθμό. Ο προσωπικός υπολογιστής παραμένει η πιο δημοφιλής συσκευή πρόσβασης στο διαδίκτυο, ενώ χάρη στην τεχνολογία 3G και τα «έξυπνα κινητά» αυξάνεται σημαντικά και η πρόσβαση μέσω mobile συσκευών.
Ολοένα αυξάνεται το ποσοστό των ατόμων που αγοράζουν αγαθά ή υπηρεσίες για ιδιωτική χρήση μέσω Διαδικτύου, με δημοφιλέστερες κατηγορίες προϊόντων τα είδη ένδυσης και υπόδησης και τις ηλεκτρονικές συσκευές. Οι Έλληνες, ακολουθώντας την τάση και των λοιπών ευρωπαϊκών χωρών, προτιμούν τις ηλεκτρονικές αγορές από εγχώριους πωλητές και παρακινούνται κυρίως από τις δυνητικά χαμηλότερες τιμές. Πραγματοποιούν 1-5 αγορές ανά τρίμηνο και δαπανούν έως και 500€ συνολικά.
ktp1
Η έρευνα καινοτομεί εστιάζοντας και σε επιμέρους πληθυσμιακές ομάδες, ήτοι ηλικιωμένους, ΑΜΕΑ, μετανάστες, άτομα χαμηλού μορφωτικού επιπέδου και ανέργους με σκοπό να αναδείξει τον τρόπο που αξιοποιούν το διαδίκτυο και τις ιδιαίτερες ανάγκες τους σε διαθεσιμότητα αντίστοιχων υπηρεσιών.
Share on Google Plus

About OMAΔΑ UNWIRED

    Blogger Comment
    Facebook Comment