Amazon Fire: Πρωτοβουλία για προώθηση στην αγορά

Θυμάστε το Fire smartphone της Amazon; Μπορεί κάπως να ξεχάστηκε η συσκευή καθώς από τις 8 Ιουνίου όπου παρουσιάστηκε από τον Jeff Bezos, το συγκεκριμένο smartphone δεν έχει ξαναπασχολήσει την επικαιρότητα. Το πρώτο smartphone της Amazon κλείνει μόλις μία εβδομάδα κυκλοφορίας στην αγορά των ΗΠΑ όπου και διατίθεται μέσω του δικτύου της AT&T και η εταιρεία θέλοντας να το προωθήσει περισσότερο, επιλέγει να το διαφημίσει στην τηλεόραση αναδεικνύοντας τα προτερήματά του, με κύριο θέμα συζήτησης των πρωταγωνιστών στο συγκεκριμένο σποτ, την υπηρεσία Amazon Prime που παρέχει την δυνατότητα ο χρήστης να έχει δωρεάν πρόσβαση σε υπηρεσίες χωρίς extra κόστος για τον πρώτο χρόνο.
Δελεαστική πρόταση, αλλά η απορία είναι κατά πόσο αυτό είναι αρκετό ώστε κάποιος να προχωρήσει στην απόκτηση της συσκευής έναντι των 199 δολαρίων με την σύναψη διετούς συμβολαίου στην AT&T ή την αγορά μετρητοίς στην τιμή των 649 δολαρίων; Οι δημοσιογράφοι του ξένου ειδησεογραφικού Τύπου δεν θεωρούν ότι το Amazon Fire είναι μια κακή συσκευή, όμως προβληματίζονται για το ποιος θα προτιμήσει την κλειστή πλατφόρμα της Amazon όταν υπάρχει το Android και η σχετικώς πλήρης ελευθερία που αυτό προσφέρει;
Share on Google Plus

About OMAΔΑ UNWIRED

    Blogger Comment
    Facebook Comment