Εφαρμογή για κινητά «Explore Greece»

«Βρείτε κάτι να κάνουμε, για να βοηθήσουμε την Ελλάδα!» ήταν η παρότρυνση του διευθύνοντος συμβούλου της Vodafone, Βιτόριο Κολάο, προς τους ανθρώπους του εδώ, λίγο πριν επισκεφθεί τη χώρα μας, τον περασμένο Φεβρουάριο. Αυτό το «κάτι» κατέληξε να είναι μια έξυπνη και καινοτόμος δράση, η οποία υλοποιήθηκε μέσα σε τρεις μονάχα μήνες και παρουσιάστηκε επίσημα χθες.
Ίσα-ίσα, για να προλάβει την άφιξη του κύριου όγκου των τουριστών στην Ελλάδα! Γιατί, το «Explore Greece» -ο καρπός της συντονισμένης προσπάθειας εκ μέρους του εμπορικού και του τεχνικού τμήματος της Vodafone Ελλάδας, σε συνεργασία με τα αντίστοιχα τμήματα άλλων χωρών- είναι μια πολύ καλά σχεδιασμένη, δυναμική και διαδραστική εφαρμογή για smartphones, η οποία παρέχεται δωρεάν και έχει ως στόχο να προωθήσει, αλλά και να αναδείξει την Ελλάδα ως τουριστικό προορισμό, αξιοποιώντας τις δυνατότητες της τεχνολογίας
Αυτό τόνισε χθες ο διευθύνων σύμβουλος της Vodafone Ελλάδας, Γλαύκος Περσιάνης, επισημαίνοντας ότι «η εφαρμογή Εxplore Greece μας δίνει τη δυνατότητα να μιλήσουμε για την Ελλάδα, να αναδείξουμε ακόμη περισσότερο τις μοναδικές φυσικές ομορφιές μας, τον πολιτισμό μας και το υψηλό επίπεδο υπηρεσιών που παρέχουμε και να συμβάλουμε μέσα από την τεχνολογία μας, αλλά και τη διεθνή παρουσία μας, στις προσπάθειες για ανάπτυξη στη χώρα».
Η συμβολή αυτή θα υλοποιηθεί με πολυμέτωπη καμπάνια εκ μέρους της Vodafone, η οποία περιλαμβάνει επικοινωνία προς τους υποψήφιους τουρίστες από πέντε χώρες (Αγγλία, Γερμανία, Ιταλία, Ολλανδία και Ελλάδα, ακόμα και αν δεν είναι συνδρομητές της Vodafone, ενώ πολύ σύντομα, στα ελληνικά και τα αγγλικά που «μιλάει» σήμερα η εφαρμογή, θα προστεθούν τα γερμανικά και τα ιταλικά, για να ακολουθήσουν αργότερα άλλες γλώσσες).
Όπως δήλωσε ο εμπορικός διευθυντής πελατών λιανικής της εταιρίας, Νίκος Βλαχόπουλος, η προώθηση της εφαρμογής σ' αυτές τις χώρες θα γίνει μέσα από την εταιρική ιστοσελίδα (που δέχεται 13 εκατ. επισκέπτες κάθε μήνα) και το mobile portal (4 εκατ. επισκέπτες), τις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης (3 εκατ. «φίλοι»), αλλά και με μηνύματα SMS σε 5 εκατ. επιλεγμένους πελάτες μεσαίου και υψηλού εισοδήματος αυτούς δηλαδή που έχει περισσότερο ανάγκη ο ελληνικός τουρισμός...
Όσο για το περιεχόμενο της εφαρμογής, απ' όλα έχει ο μπαξές! Πολύ καλά σχεδιασμένο, το «Explore Greece» περιλαμβάνει πλήθος πληροφορίες (ιστορία, αξιοθέατα, παραλίες, γεύση, λεξικό με εκφώνηση μάλιστα κάθε λέξης, πλήρεις χάρτες, φωτογραφίες, καιρό σε πραγματικό χρόνο κλπ.), ξεναγώντας επιπλέον τους τουρίστες στον προορισμό τους, καθώς δίνει δυνατότητα χρήσης GPS για κάθε τοποθεσία, τόσο στους υποψήφιους επισκέπτες, όσο και σ' εκείνους που βρίσκονται ήδη στη χώρα.
Έντονος είναι και ο διαδραστικός χαρακτήρας της
, καθώς οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να ανεβάζουν φωτογραφίες τόσο στο Facebook, όσο και στην ίδια την εφαρμογή, στο προσωπικό τους άλμπουμ, με δυνατότητα αποστολής μέσω email, ώστε να μοιράζονται σε χρόνο μηδέν τις εμπειρίες τους με τα αγαπημένα τους πρόσωπα.
Στα «συν» της εφαρμογής -που είναι η πρώτη, όπως επεσήμανε ο κ. Περσιάνης, του είδους η οποία λανσάρεται στο παγκόσμιο δίκτυο της Vodafone, ανοίγοντας το δρόμο για χρήση και σε άλλες χώρες, με ελληνική μάλιστα τεχνογνωσία- οι ειδικές προσφορές που επιφυλάσσει στους συνδρομητές της, όπως εκπτώσεις σε πακέτα διακοπών, μέσω συνεργαζόμενων ταξιδιωτικών γραφείων, και σε εισιτήρια της Ολυμπιακής, δωρεάν είσοδος σε μουσεία κι ό,τι άλλο ήθελεν προκύψει μελλοντικά, καθώς αναμένεται πως το ενδιαφέρον από πλευράς τουριστικής αγοράς θα είναι έντονο...
Share on Google Plus

About OMAΔΑ UNWIRED

    Blogger Comment
    Facebook Comment