Ο Διευθύνων Σύμβουλος του τμήματος καταναλωτών της Huawei, Richard Yu, ανακοίνωσε τη νέα dual brand στρατηγική των εταιρειών Huawei και Honor. Αυτό το πλάνο βασίζεται στους στρατηγικούς στόχους που είχε θέσει ο ίδιος για την εταιρεία από το 2012.
Η Huawei θέλει να γίνει ο μεγαλύτερος κατασκευαστής smartphone στον κόσμο. Παράλληλα, η Honor θα ακολουθεί την πορεία της μητρικής της εταιρείας στοχεύοντας να γίνει η τέταρτη μεγαλύτερη εταιρεία παγκοσμίως και η δεύτερη στην Κίνα. Η Huawei και η Honor θα συνεργαστούν στενά για την ανάπτυξη καινοτόμων τεχνολογιών στο μέλλον, καθώς και για τη διανομή και τη λιανική πώληση συσκευών.
Ο κλάδος καταναλωτών είναι πλέον ο μεγαλύτερος της Huawei. Πέρυσι η εταιρεία είχε περισσότερα έσοδα από αυτό τον κλάδο, παρά από τον τομέα παροχής δικτύων, με πωλήσεις που έφταναν τα 52 δισ. Δολαρίων.
Με πιο απλά λόγια, ο κλάδος καταναλωτών παρουσίασε ετήσια άνοδο της τάξεως του 45,1%.
Σε σύγκριση με τη Huawei, η Honor αναπτύχθηκε ακόμη ταχύτερα, παρουσιάζοντας ετήσια αύξηση 170%. Σύμφωνα με την IDC κατατάσσεται στη δεύτερη θέση σε πωλήσεις μέσω διαδικτύου, παγκοσμίως. Η Honor θα παρουσιάσει φέτος την πρώτη 5G συσκευή της, η οποία μαζί με το Huawei Mate X αποτελούν σημαντικούς παράγοντες για την επιχειρησιακή δραστηριότητα της Huawei στον τομέα των δικτύων.
Αξίζει να αναφέρουμε ότι οι στόχοι που έθεσε ο Richard Yu για τη Huawei το 2012, ήταν η μετάβαση από την ταυτότητα μιας ODM σε μία κανονική OEM εταιρεία. Επιπλέον, ήθελε να απομακρυνθεί από την παραγωγή και διάθεση ultra-low-end τηλεφώνων, που της προσέφεραν χαμηλά κέρδη. Τέλος, είχε ως βασικό στόχο τη δημιουργία των δικών της κυκλωμάτων με την επωνυμία HiSilicon (chipset Kirin και modem Balong) και την ανάπτυξη του EMUI. Πρέπει να παραδεχτούμε ότι η Huawei πέτυχε όλους τους αρχικούς στόχους της.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου