Την πρώτη ναυαρχίδα της μετά και την απόσπασή της από την Huawei παρουσίασε η Honor. Ο λόγος για την σειρά V40, η οποία κυκλοφορεί σε σχετικά προσιτή τιμή.
Με οθόνη OLED 6,72 ιντσών και ρυθμό ανανέωσης 120Hz, το V40 διαθέτει διπλή εμπρόσθια κάμερα ενώ οι κάμερες στο πίσω μέρος του, θυμίζουν συσκευές της Huawei. O βασικός φακός στην πίσω κάμερα είναι 50MP και συμπληρώνεται από έναν ultrawide φακό 8MP κι έναν macro στα 2MP. Όσο για την selie κάμερα είναι εξοπλισμένη με έναν φακό 16MP με έναν δεύτερο αισθητήρα ToF.
To μοντέλο φορά επεξεργαστή MediaTek Dimensity 1000 Plus τον οποίο συνδυάζει με μνήμη RAM 8GB και αποθηκευτικό χώρο έως και 256GB. Παράλληλα διαθέτει διπλά ηχεία για καλύτερη εμπειρία κατά την αναπαραγωγή βίντεο, μουσικής και gaming.
Την τροφοδοσία του αναλαμβάνει μια μπαταρία 4,000mAh που φορτίζεται με 66W ενσύρματα ή 50W ασύρματα. Το κινητό, υποστηρίζει σύνδεση σε δίκτυα πέμπτης γενιάς και κυκλοφορεί σε τρία χρώματα (Magic Night Black, Titanium Silver και Rose Gold).
Το Honor V40 είναι διαθέσιμο αρχικά στην Κίνα και η τιμή του φτάνει τα 555 δολάρια για την έκδοση με 128GB ενώ αυτή με τα 256GB έκδοση κοστίζει 620 δολάρια. Ωστόσο αναμένεται να κυκλοφορήσει και σε άλλες αγορές μεταξύ αυτών και κάποιες ευρωπαϊκές, μέσα στο έτος.
Πέρα από το νέο smartphone, το οποίο είναι το πρώτο από μια ευρεία σειρά συσκευών που ετοιμάζεται να λανσάρει φέτος η εταιρεία, ανακοινώθηκε και η νέα στρατηγική της ανεξάρτητης πλέον Honor σε ειδική οnline εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε προ ημερών. Σε αυτή ο CEO του νεανικού brand HONOR, George Zhao αποκάλυψε μία σειρά νέων προϊόντων για το 2021. «Είμαστε ευγνώμονες για την υποστήριξη των πιστών πελατών και συνεργατών μας που είναι στο πλευρό μας εδώ και εφτά χρόνια. Οι πελάτες μας παραμένουν η πρώτη μας προτεραιότητά καθώς μπαίνουμε σε ένα νέο συναρπαστικό κεφάλαιο και είμαστε προσηλωμένοι στο να δημιουργήσουμε έναν κόσμο πλούσιο σε έξυπνη τεχνολογία», ανέφερε ο George Zhao.
Για να το πετύχει αυτό και για να συνεχίσει να ικανοποιεί τις ανάγκες των πελατών που εξελίσσονται συνεχώς, η HONOR εισάγει μία νέα ανανεωμένη στρατηγική η οποία στοχεύει σε τρεις βασικούς πυλώνες: «Όλα τα Σενάρια, Όλα τα Κανάλια, Όλοι οι Άνθρωποι». Για να επιτευχθεί αυτή μάλιστα η εταιρεία θα αξιοποιήσει την προσέγγιση «1+8+Ν» στα προϊόντα της, φιλοδοξώντας να δημιουργήσει έναν κόσμο πιο έξυπνο για όλους.
Παράλληλα παραμένοντας προσηλωμένη στην καινοτομία, το 50% του εργατικού της δυναμικού - η Honor απασχολεί σχεδόν 8.000 εργαζόμενους από την παραγωγή έως και την διανομή, απασχολείται στα πέντε μεγάλα κέντρα R&D και στα ακόμα 100 εργοστάσια καινοτομίας που διαθέτει η εταιρεία ανά τον κόσμο.
Όπως διευκρινίστηκε στην παρουσίαση, με βάση τις ανάγκες των καταναλωτών παγκοσμίως, η HONOR έχει την ευελιξία και την ανεξαρτησία να διαλέξει τις καλύτερες λύσεις για την παγκόσμια γραμμή παραγωγής της. Σε αυτή τη λογική, έχει ήδη επιβεβαιώσει συνεργασίες με προμηθευτές που πρωταγωνιστούν στον τομέα τους, όπως η AMD, η Intel, η MediaTek, η Micron Technology, η Microsoft, η Qualcomm, η Samsung, η SK Hynix και η Sony.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου