Η Apple την προηγούμενη εβδομάδα, σε ένα νέο έγγραφο υποστήριξης αποσκοπεί στο να βοηθήσει τους χρήστες του App Store και του iTunes να αποφύγουν τα phishing emails. Συγκεκριμένα αναφέρεται σε τρόπους με τους οποίους ο χρήστης μπορεί να διακρίνει αν πρόκειται για κάποιο phising email, τονίζοντας ότι η ίδια περιλαμβάνει πάντοτε την τρέχουσα διεύθυνση χρέωσης, ένα στοιχείο που οι scammers αποκλείεται να έχουν πρόσβαση.
Η Apple επισημαίνει επίσης, ότι emails από τα App Store, iBooks Store, iTunes Store ή Apple Music δεν θα ζητήσουν ποτέ στοιχεία όπως αριθμούς πιστωτικών καρτών, κωδικούς CCV, ή αριθμούς κοινωνικής ασφάλισης. Η εταιρεία συστήνει, ότι εκείνοι που λαμβάνουν emails που τους ζητούν να ενημερώσουν τις πληροφορίες χρέωσης του λογαριασμού τους, είναι καλύτερο να το κάνουν από το Settings app σε ένα iPhone, iPad ή iPod touch, στο iTunes ή στο App Store σε ένα Mac ή στο iTunes σε ένα PC και όχι σε κάποιο web interface.
Phising emails σαν αυτά που περιγράφει η Apple δεν είναι κάτι το καινούργιο, ωστόσο το τελευταίο διάστημα, όλο και περισσότερα phising emails προσπαθούν να παραπλανήσουν τους χρήστες και κάποιες φορές το πετυχαίνουν, εξαιτίας της σημαντικής ομοιότητας που παρουσιάζουν με εκείνα της Apple.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου