Τα περισσότερα προϊόντα τεχνολογίας καλύπτονται από εγγύηση καλής λειτουργίας 2 ετών (εκτός από αυτά της Apple που έχουν 1 χρόνο). Αυτό σημαίνει ότι υπό κανονικές συνθήκες αν για παράδειγμα το κινητό σας δυσλειτουργεί ή σταματήσει να λειτουργεί, ο κατασκευαστής αναλαμβάνει δωρεάν την επισκευή ή την αντικατάσταση του.
Ας μην μπλέξουμε με τα “ψιλά” γράμματα ορισμένων εγγυήσεων όπως π.χ. το κινητό είναι αδιάβροχο αλλά να βρεθεί νερό μέσα στην πλακέτα δεν καλύπτεται από την εγγύηση και άλλα τέτοια “χαριτωμένα”.
Ας μιλήσουμε για την περίπτωση που σπάσει η οθόνη επειδή σας έπεσε από τα χέρια ή χάλασε η υποδοχή φόρτισης γιατι πιέζατε ανάποδα το micro USB (ευτυχώς με το Type-C αυτό το πρόβλημα έχει λυθεί…).
Ποια είναι η εμπειρία σας με τα επίσημα ή ανεπίσημα επισκευαστικά κέντρα κινητών στην Ελλάδα; Που πηγαίνετε το κινητό σας αν τυχόν χαλάσει; Σε κάποιο συνοικιακό κατάστημα; Σε αλυσίδα καταστημάτων όπως π.χ. Γερμανός, Vodafone, Plaisio ή επιλέγετε το επίσημο service του κατασκευαστή;
Πείτε μας της εμπειρία την δική σας εμπειρία ή την εμπειρία κάποιου γνωστού σας σας αφήνοντας ένα σχόλιο.
- Blogger Comment
- Facebook Comment
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου