Ο συνολικός τζίρος για εφαρμογές, συνδρομές και αγορές μέσα σε εφαρμογές παρουσίασε αύξηση +35% μέσα στο 2017, σύμφωνα με έκθεση του sensor power.
Η αύξηση αυτή οδήγησε τα συνολικά έσοδα στα 58,6 δισ. δολάρια τόσο στο App store όσο και στο Google Play. Τα έσοδα του App store έφτασαν τα 38,5 δισ. δολάρια, ενώ αυτά του google Play τα 20,1 δισ. δολάρια, σχεδόν τα μισά, με την Google όμως να μην λειτουργεί το ψηφιακό της κατάστημα εφαρμογών στην Κινεζική αγορά. Η Apple είδε τα έσοδα της να αυξάνονται 34,7% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα, ενώ αυτά της google παρουσίασαν αύξηση 34,2%.
Ενδιαφέρον παρουσιάζουν και τα νούμερα που αφορούν τις πρώτες εγκαταστάσεις εφαρμογών, οι οποίες έφτασαν τα 91,5 δισεκατομμύρια, από 80,7 δισ. το 2016. Οι εγκαταστάσεις της Google σε αυτό το κομμάτι, υπερίσχυσαν πολύ της Apple, δεδομένης της διαφοράς τιμής στα entry level κινητά με σύστημα android, τα οποία αποτελούν το μεγαλύτερο κομμάτι της συνολικής αγοράς smartphones. Η αύξηση για την Google κυμάνθηκε στο 16,7% με 65 δισ εγκαταστάσεις, ενώ για την Apple στο 6,7%, με 28 δισ εγκαταστάσεις.
Αύξηση και στα παιχνίδια
Μεγάλη αύξηση αντίστοιχα παρατηρήθηκε και στις εγκαταστάσεις παιχνιδιών, πιο συγκεκριμένα παρουσίασαν αύξηση 30% σε σχέση με το 2016, με συνολικό τζίρο 48,3 δισ δολάρια. Παρόλο που ο ρυθμός ανάπτυξης της κατηγορίας των παιχνιδιών ήταν χαμηλότερος από αυτόν των άλλων κατηγοριών, τα παιχνίδια αποτελούν το 82% του συνολικού τζίρου όλων των εφαρμογών.
Το Android εξακολουθεί να θεωρείται η Νο1 πλατφόρμα για παιχνίδια, με το Play store να έχει διαθέσει τα 22,7 δισ από τα 35,5 δισ συνολικά παιχνίδια (77%) που "κατέβηκαν" το 2017
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου