Στην παρουσίαση της έκτης ετήσιας έκθεσης Cisco Global Cloud Index (2015-2020) προβλέπεται αύξηση της διακίνησης δεδομένων cloud κατά 3,7 φορές, από 3,9 zettabyte (ZB) ετησίως το 2015 σε 14,1 ZB ετησίως έως το 2020. Η σημαντική αύξηση της διακίνησης δεδομένων cloud αποδίδεται στη μετάβαση σε αρχιτεκτονικές cloud λόγω της επεκτασιμότητας και της αποτελεσματικής υποστήριξης που προσφέρουν, για αυξημένους όγκους δεδομένων σε σχέση με τα παραδοσιακά data center.
Χάρη στο virtualization των data center, οι πάροχοι υπηρεσιών cloud μπορούν επίσης να επιτυγχάνουν αποτελεσματικότερη λειτουργία, προσφέροντας ταυτόχρονα μεγαλύτερο εύρος υπηρεσιών σε επιχειρήσεις και καταναλωτές διασφαλίζοντας βελτιστοποιημένες επιδόσεις. Η φετινή έκθεση περιλαμβάνει νέα ανάλυση σχετικά με τον φορτίο των εφαρμογών ώστε να προσφέρει καλύτερη κατανόηση των data centers. Παρουσιάστηκαν οι ακόλουθες προβλέψεις:
- Τα επιχειρηματικά φορτία δεδομένων κυριαρχούν στις εφαρμογές των data center και παρουσιάζουν αυξητική τάση.
Αναμένεται ότι τα επιχειρηματικά φορτία δεδομένων θα αυξηθούν κατά 2,4 φορές στο διάστημα 2015-2020. Αντίθετα, η συνολική συνεισφορά τους στο φορτίο των data centers πρόκειται να σημειώσει πτώση από το 79% στο 72%.
- Παρότι το φορτίο δεδομένων που προέρχεται από καταναλωτές είναι αριθμητικά μικρότερο, αυξάνεται με ταχύτερο ρυθμό. Κατά το ίδιο χρονικό διάστημα, αναμένεται αύξηση κατά 3,5 φορές των δεδομένων που παράγονται.
Έως το 2020 το φορτίο δεδομένων που προέρχεται από καταναλωτές θα αντιπροσωπεύει το 28% (134,300.000) του συνόλου των δεδομένων στα data center, έναντι 21% (38.600.000) το 2015.
- Από τα δεδομένα που παράγουν επιχειρήσεις, μεγαλύτερη αύξηση σημειώνουν τα δεδομένα που αφορούν IoT/analytics/βάσεις δεδομένων, ενώ το φορτίο δεδομένων που αφορά λύσεις συνεργασίας και computing παραμένει, σε γενικές γραμμές, σταθερό.
Έως το 2020 το φορτίο δεδομένων που αφορά βάσεις δεδομένων/analytics/IoT θα αντιπροσωπεύει το 22% του συνόλου των επιχειρηματικών δεδομένων, έναντι 20% το 2015.
- Η αύξηση του φορτίου δεδομένων που προέρχεται από καταναλωτές, θα οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στις εφαρμογές βίντεο και κοινωνικής δικτύωσης με τα αντίστοιχα ποσοστά τους να σημειώνουν μεγάλη αύξηση.
Έως το 2020 τα ποσοστά συμμετοχής στο σύνολο δεδομένων που προέρχονται από καταναλωτές θα διαμορφωθούν ως εξής: video streaming 34% έναντι 29% το 2015, εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης 24% έναντι 20% το 2015 και εφαρμογές αναζήτησης 15% έναντι 17% το 2015.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου