Ανοδικά κινούνται οι πωλήσεις τεχνολογικών προϊόντων στην ελληνική αγορά

Αύξηση, αν και σε μονοψήφιο ποσοστό, κατέγραψαν οι πωλήσεις τεχνολογικών καταναλωτικών προϊόντων στην Ελλάδα το 3ο τρίμηνο του 2016, με τον κλάδο των Τηλεπικοινωνιών να συμβάλει τα μέγιστα στην ανάκαμψη της αγοράς. Η αγορά των τεχνολογικών καταναλωτικών προϊόντων διευρύνθηκε κατά 4,4% το εξεταζόμενο διάστημα του 2016 σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2015, με το συνολικό τζίρο να ανέρχεται σε €470 εκατ.
Ο τομέας με την καλύτερη επίδοση ήταν αυτός των Τηλεπικοινωνιών, ο οποίος ενισχύθηκε κατά 11,5%, με τέσσερεις ακόμη υποκατηγορίες της αγοράς να βελτιώνουν, επίσης, τις επιδόσεις τους το εξεταζόμενο διάστημα. Μετά από την αρνητική επίδοση στο 2ο τρίμηνο του 2016, ο τομέας των τηλεπικοινωνιών κατέγραψε αύξηση το 3ο τρίμηνο - κατά 11,5% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους. Όλες οι κατηγορίες του τομέα παρουσίασαν αύξηση. Τα wearables ανήλθαν σε διπλάσια αξία (106% αύξηση), χάρη στις προωθητικές ενέργειες που τα συνδύαζαν σε πακέτο με κινητά ή ακουστικά. Επιπλέον, συνεχίστηκε για ένα ακόμα τρίμηνο, η αύξηση της μέσης τιμής του τομέα.

Προϊόντα Πληροφορικής
Στο μεταξύ, με το πρόγραμμα Ψηφιακής Αλληλεγγύης να έχει λήξει από τα τέλη του Ιουνίου του 2015, ο κλάδος των Προϊόντων Πληροφορικής (παρουσίασε πτώση στο 3ο τρίμηνο του 2016 κατά 7,9% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2015. Παρ’ όλα αυτά, σε σύγκριση με τα προηγούμενα τρίμηνα, υπήρξε μία επιβράδυνση της πτωτικής τάσης. Οι οθόνες, οι σταθεροί υπολογιστές, τα ποντίκια και τα πληκτρολόγια, καθώς και τα gaming περιφερειακά, παρουσίασαν θετικό πρόσημο, ενώ τα tablets παρουσίασαν σημαντική πτώση τιμής.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας GfK TEMAX® Ελλάδας, στα ηλεκτρονικά καταναλωτικά αγαθά υπήρξε αναθέρμανση πωλήσεων, καθώς ενισχύθηκαν κατά 4,7%, σε σύγκριση με το ίδιο τρίμηνο του 2015. Οι κεφαλαιακοί έλεγχοι, που επιβλήθηκαν στο τραπεζικό σύστημα τον Ιούλιο του προηγούμενου έτους, είχαν ως αποτέλεσμα τη σχετική αύξηση στο 3ο τρίμηνο του 2016.

Οι πωλήσεις των τηλεοράσεων διατήρησαν την αυξανόμενη τάση για δεύτερο συνεχόμενο τρίμηνο, στην οποία συνετέλεσε η σημαντική μείωση της μέσης τιμής πώλησης. Η άφιξη των νέων μοντέλων “παιχνιδομηχανών” διατήρησε, επίσης, σταθερή την κατηγορία όσον αφορά στην αξία των πωλήσεων, μετά από δύο συνεχόμενα αρνητικά τρίμηνα.
Share on Google Plus

About OMAΔΑ UNWIRED

    Blogger Comment
    Facebook Comment