Έρευνα για τις προκλήσεις των mobile biometrics

Η συντριπτική πλειοψηφία των καταναλωτών (93%) προτιμά τη χρήση biometrics από τη χρήση κωδικών πρόσβασης (passwords), για την εξακρίβωση της ταυτότητάς τους σε πληρωμές αλλά και άλλες χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες. Το γεγονός αυτό δεν αποτελεί έκπληξη, καθώς η χρήση biometrics (όπως το δακτυλικό αποτύπωμα ή η ίριδα του ματιού) εξαλείφει ουσιαστικά την όποια προσπάθεια του χρήστη για να θυμάται τον κωδικό πρόσβασής του.
Ωστόσο, ενώ το 92% των επαγγελματιών του τραπεζικού κλάδου επιθυμούν την υιοθέτηση της βιομετρικής τεχνολογίας, μόνο το 36% εξ’ αυτών αισθάνονται ότι διαθέτουν την κατάλληλη εμπειρία για την επιτυχή εφαρμογή της. Με στόχο την αντιμετώπιση της πρόκλησης αυτής, η Mastercard και το Τμήμα Επιστήμης Ηλεκτρονικών Υπολογιστών του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης (Department of Computer Science), ένωσαν τις δυνάμεις για να διερευνήσουν αυτήν την ταχέως αναπτυσσόμενη τεχνολογία και να αναπτύξουν μία σειρά από κατευθυντήριες γραμμές, σχεδιασμένες για να βοηθήσουν τους τραπεζικούς οργανισμούς να αντιληφθούν και να εφαρμόσουν με επιτυχία τη βιομετρική τεχνολογία.
Αποτέλεσμα της συνεργασίας αυτής, είναι μια ολοκληρωμένη έρευνα με τίτλο “Mobile Biometrics in Financial Services: A Five Factor Framework”. Ο Ajay Bhalla, president, Global Enterprise Risk & Security της Mastercard, ανέφερε σχετικά: «Η αποτελεσματική χρήση biometrics σε mobile περιβάλλον, έχει ενσωματωθεί στην ευρύτερη εμπειρία των χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών με επίκεντρο τον καταναλωτή, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να έχουν άμεση πρόσβαση στα οικονομικά στοιχεία τους ή να πραγματοποιούν πληρωμές. Τα biometrics αποτελούν την αιχμή της τάσης προς ένα μέλλον απαλλαγμένο από τη χρήση κωδικών πρόσβασης, όπου η ψηφιακή μας ταυτότητα είναι ουσιαστικά αυτό που είμαστε και όχι ο, τι θυμόμαστε».
Share on Google Plus

About OMAΔΑ UNWIRED

    Blogger Comment
    Facebook Comment