- Η Ericsson και η Vodafone Γερμανίας χρησιμοποιούν τη νευροεπιστήμη για να κατανοήσουν τον τρόπο με τον οποίο οι επιδόσεις ενός δικτύου επηρεάζουν τα συναισθήματα και το επίπεδο άγχους των συνδρομητών, αλλά και τις συνέπειες στη φήμη του παρόχου.
- Ακόμα και μια καθυστέρηση δύο μόλις δευτερολέπτων στην αποστολή μιας selfie στο Facebook προκαλούσε στρες στους χρήστες συσκευών τύπου smartphone οι οποίοι συμμετείχαν στην έρευνα.
- Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι καταναλωτές έχουν υψηλές απαιτήσεις σχετικά με το χρόνο που απαιτείται για το περιεχόμενο, και μάλιστα νιώθουν στρες όταν η λήψη βίντεο καθυστερεί έστω και ένα μόνο δευτερόλεπτο.
Σε μια έρευνα που ολοκληρώθηκε αυτήν την εβδομάδα, η Ericsson και η Vodafone Γερμανίας χρησιμοποίησαν τη νευροεπιστήμη για να καταλάβουν τι πιστεύουν οι συνδρομητές κινητών ευρυζωνικών δικτύων όταν είναι κακή η ποιότητα του δικτύου. Με εξοπλισμό που χρησιμοποιείται στα ηλεκτροεγκεφαλογραφήματα (ΗΕΓ) παρατηρήθηκε η δραστηριότητα του εγκεφάλου εθελοντών που είχαν δηλώσει συμμετοχή στην έρευνα στο Ντίσελντορφ της Γερμανίας. Το αποτέλεσμα έδειξε ότι ακόμα και οι μικρές καθυστερήσεις και διαταραχές ανεβάζουν τα επίπεδα έντασης και στρες και επιδρούν αρνητικά στην αφοσίωση των συνδρομητών και στη φήμη του παρόχου.
Από τους συνδρομητές που συμμετείχαν στη μελέτη ζητήθηκε να ολοκληρώσουν 13 συγκεκριμένες εργασίες σε 10 λεπτά με χρήση smartphone, ενώ γινόταν προσομοίωση υποβάθμισης της ποιότητας υπηρεσίας. Στις εργασίες περιλαμβάνονταν συνήθεις ενέργειες, όπως περιήγηση στο διαδίκτυο, ροή (streaming) βίντεο και ανάρτηση φωτογραφιών selfie. Πέραν του εξοπλισμού ΗΕΓ, χρησιμοποιήθηκαν όργανα ανίχνευσης των ματιών και μετρητές καρδιακού παλμού με στόχο την παρακολούθηση του σφυγμού και της διατήρησης της προσοχής των συνδρομητών.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου