Το Adblock, η δημοφιλής επέκταση που μπλοκάρει τις διαφημίσεις στον Chrome, στον Safari και έχει περισσότερους από 40 εκατομμύρια χρήστες, πωλήθηκε σιωπηλά.
Την 1η Οκτωβρίου, η επέκταση εμφάνισε ένα μήνυμα popup που έλεγε πως επέτρεπε τις διαφημίσεις της EyeO ως “acceptable advertising” μέσα από το φίλτρο του – ένας τρόπος για τις διαφημιστικές εταιρείες να εξαγοράσουν την θέση τους στην whitelist του λογισμικού.
Στο τέλος του μηνύματος όμως διακρίνεται μία σημαντική αλλαγή: το Adblock πουλήθηκε. Το θέμα ωστόσο δεν είναι ότι πουλήθηκε, ούτε το ποσό που δαπανήθηκε για την εξαγορά, ούτε ο λόγος που πουλήθηκε. Το θέμα είναι ότι η εταιρεία αρνείται να αποκαλύψει σε ποιον ή σε ποια εταιρεία πουλήθηκε το Adblock. Για τους 40 εκατομμύρια χρήστες που ισχυρίζεται η εταιρεία ότι χρησιμοποιούν το Adblock, προκύπτει το ερώτημα: Μπορούν να εμπιστευτούν την επέκταση, από την στιγμή που ο ιδιοκτήτης της είναι ανώνυμος;
To The Next Web, επικοινώνησε με το προσωπικό του Adblock, και ρώτησε για το όνομα του νέου ιδιοκτήτη, ωστόσο η εταιρεία αρνήθηκε να δώσει την παραμικρή πληροφορία για την συναλλαγή, λέγοντας πως εκείνος που εξαγόρασε την εταιρεία ζήτησε συγκεκριμένα να μην κατονομαστεί. Αυτό που έγινε γνωστό από την Adblock, είναι ότι ο δημιουργός του εργαλείου, Michael Gundlach δεν πρόκειται να έχει την παραμικρή σχέση με την εταιρεία.
Ο προηγούμενος διευθυντής του Adblock, Gabriel Cubbage “τρέχει” την εταιρεία, υπό την καθοδήγηση του νέου ιδιοκτήτη.
Ο Gundlach ξεκίνησε να εργάζεται full time στην Adblock, όταν παραιτήθηκε από την θέση του το 2011, αφού υπήρχε μεγάλη βοήθεια με έσοδα από τις δωρεές των χρηστών (η εταιρεία ζητούσε πριν εγκατασταθεί η επέκταση κάποια δωρεά για να συνεχίσει την ανάπτυξη της).
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου