Τη στρατηγική του ΟΤΕ σε όλους τους τομείς δραστηριότητας της εταιρείας όπως στη, κινητή, σταθερή, broadband, τηλεόραση, Β2Β, παρουσίασε σήμερα ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου, κ. Μιχάλης Τσαμάζ, στο πλαίσιο εφ’ όλης της ύλης ενημερωτικής συνάντησης με εκπροσώπους του Τύπου.
Όπως ανέφερε ο κ. Τσαμάζ, η δημιουργία των καλύτερων υποδομών στη χώρα και η εμπειρία του πελάτη είναι οι κύριοι πυλώνες της στρατηγικής του Ομίλου ΟΤΕ για το 2014.
Μόνο την τρέχουσα χρονιά, η εταιρεία σκοπεύει να εγκαταστήσει περίπου 1000 νέες καμπίνες, επεκτείνοντας τη διαθεσιμότητα του VDSL στο 30% των νοικοκυριών, και να αυξήσει περαιτέρω την πληθυσμιακή κάλυψη 4G, στο 70%. Με συνολικές επενδύσεις 1,2 δισ. ευρώ στην Ελλάδα τα επόμενα 4 χρόνια, κυρίως σε δίκτυα Νέας Γενιάς σταθερής και κινητής, η εταιρεία φιλοδοξεί να επιτύχει το στόχο της, να μπορεί να παρέχει 50 Mbps τουλάχιστον στο 65% του πληθυσμού και 100 Mbps στο 50% ως το 2020.
Σε ό,τι αφορά την εμπειρία του πελάτη, στόχος του ΟΤΕ είναι “να καθιερωθεί ως η Νο1 εταιρεία στην καρδιά και την επιλογή των πελατών”, προσφέροντας εξαιρετικά προϊόντα &υπηρεσίες, παρέχοντας άριστη εμπειρία εξυπηρέτησης και καλλιεργώντας μέσα στην εταιρεία κουλτούρα εμπειρίας πελάτη. Για το σκοπό αυτό, δίνεται έμφαση στην εκπαίδευση των εργαζομένων.
Σε εμπορικό επίπεδο δεν ήταν λίγες οι επιτυχίες που «έγραψε» ο Όμιλος κατά τη διάρκεια της περασμένης χρονιάς. Οι πελάτες VDSL ξεπέρασαν τους 50.000 ενώ ο ΟΤΕ TV υπερδιπλασίασε τη συνδρομητική του βάση κλείνοντας το 2013 με 250.000 πελάτες. Οι πελάτες του ΟΤΕ TV σήμερα έχουν ξεπεράσει τις 275.000.
Η COSMOTE, όπως αναφέρθηκε, συνεχίζει να υπεραποδίδει σε σχέση με τον ανταγωνισμό σε μία αγορά που έχει μείνει μισή από το 2007 – όπως αποτυπώθηκε στην αύξηση μεριδίου εσόδων από υπηρεσίες και EBITDA της εταιρείας κινητής του Ομίλου.Ο κ Τσαμάζ επεσήμανε τον τομέα ICT ως νέα πηγή εσόδων για τον Όμιλο και επιβεβαίωσε ότι ο ΟΤΕ θα λάβει μέρος στο έργο ΣΥΖΕΥΞΙΣ II, αλλά και στο εξαγγελθέν έργο της κυβέρνησης για το εθνικό δίκτυο WiFi.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου