Οι καταναλωτές θέλουν αυτό που δεν έχουμε λένε στην Apple

Η δικαστική διαμάχη των Apple και Samsung μας προσφέρει μερικά πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία για τις δύο εταιρείες. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, μαθαίνουμε για την Apple –μετά τη δημοσιοποίηση ορισμένων πολύ ενδιαφέροντών slides μίας παρουσίασης του Phil Schiller τον Απρίλιο του 2013 σε εσωτερικούς συνεργάτες/ πωλητές- και για τα σχέδια της το 2014. Σύμφωνα με τη παρουσίαση του Schiller, ο ρυθμός αύξησης των πωλήσεων των μοντέλων iPhone μειώνεται διαρκώς, με τη σχετική έρευνα να αποκαλύπτει επίσης, ότι η ανάπτυξη σημειώνεται στα φθηνά ή και στα κινητά με μεγάλη οθόνη (μεγαλύτερη δηλαδή εκείνης που διαθέτει το iPhone), δύο κατηγορίες δηλαδή που η Apple δεν διαθέτει κάποιο προϊόν. Πιο συγκεκριμένα η παρουσίαση λέει: "Οι καταναλωτές θέλουν αυτό που δεν έχουμε”.
Στο slide φαίνεται ότι από τα 228 εκατομ. smartphones που πουλήθηκαν τα περισσότερα ήταν όπως μπορείτε να δείτε με τιμή κάτω 300 δολαρίων ενώ τα υπόλοιπα διέθεταν οθόνη μεγαλύτερη των 4.0 ιντσών (τα οποία κόστιζαν πάνω από $300). Η παρουσίαση και τα slides προέρχονται από τη περασμένη Άνοιξη –Απρίλιος 2013- και η Apple, όπως είδατε προσπάθησε να ελιχθεί στην αγορά με τη παρουσίαση του iPhone 5c, το οποίο όμως ούτε φθηνό ήταν, ούτε μεγαλύτερη οθόνη είχε. Το πώς θα αντιμετωπίσει η Apple τις προκλήσεις στην αγορά το 2014, ώστε η ανάπτυξη να σταματήσει να επιβραδύνεται λογικά θα έρθει με τη μορφή ενός (ή περισσότερων) iPhone με μεγαλύτερη οθόνη. Όπως καταλάβαμε από το κόστος του iPhone 5c (δείτε πόσο κοστίζει το 8άρι) η εταιρεία δεν αναμένεται να αλλάξει την πολιτική της στο τομέα του κόστους.
Από το Recode μαθαίνουμε επίσης ότι η εταιρεία παραδέχτηκε –Phil Schiller- ότι ο ανταγωνισμός έχει κάνει δραστικές βελτιώσεις στο hardware και σε ορισμένες περιπτώσεις και στα οικοσυστήματα, ενώ επισήμανε ότι την ίδια ώρα, κάποιοι κατασκευαστές Android ξοδεύουν εξωφρενικά ποσά σε διαφήμιση ή σε παρόχους για να αυξήσουν τα ποσοστά τους (σε ποια εταιρεία άραγε να αναφέρεται η Apple;). Σε διάφορα emails εσωτερικά, ο Phil Schiller είχε επισημάνει ότι η Apple πρέπει να επανεξετάσει την στρατηγική της στο marketing και κάτι δραστικό έπρεπε να γίνει. Site: Engadget
Share on Google Plus

About OMAΔΑ UNWIRED

    Blogger Comment
    Facebook Comment