* Το 81% στέλνουν και παραλαμβάνουν γραπτά μηνύματα
* Το 60% έχουν πρόσβαση στο Internet
* Το 52% ανταλλάσσει email
* Το 50% κατεβάζει εφαρμογές
* Το 49% το χρησιμοποιεί για οδηγίες πλοήγησης, προτάσεων ή άλλων υπηρεσιών τοποθεσιών
* Το 48% ακούει μουσική
* Το 21% έχει συμμετάσχει σε μια βιντεοκλήση
* Το 8% κάνουν check-in ή γνωστοποιούν τη θέση του
Πρόσθετο ενδιαφέρον παρουσιάζει η εξέλιξη των παραπάνω ποσοστών τα τελευταία χρόνια με βάση τα παρακάτω σχεδιαγράμματα.
Η αποστολή κειμένων εκτοξεύτηκε από το 65% στο 81% στις μέρες μας ενώ η ανταλλαγή email από το 27% το 2009 στο 52% φέτος. Ακόμα το κατέβασμα εφαρμογών και η χρήση Internet υπερδιπλασίασαν τα ποσοστά τους σε σχέση με το 2009. Αν και δεν υπάρχουν ακόμα αναλυτικά δεδομένα από τις υπόλοιπες κατηγορίες, είναι εμφανές ότι οι βιντεοκλήσεις τριπλασίασαν το ποσοστό τους τα τελευταία τρία χρόνια ενώ η διαδικασία του check-in δεν αποτελεί λειτουργία που χρησιμοποιείται μαζικά.
* Το 60% έχουν πρόσβαση στο Internet
* Το 52% ανταλλάσσει email
* Το 50% κατεβάζει εφαρμογές
* Το 49% το χρησιμοποιεί για οδηγίες πλοήγησης, προτάσεων ή άλλων υπηρεσιών τοποθεσιών
* Το 48% ακούει μουσική
* Το 21% έχει συμμετάσχει σε μια βιντεοκλήση
* Το 8% κάνουν check-in ή γνωστοποιούν τη θέση του
Πρόσθετο ενδιαφέρον παρουσιάζει η εξέλιξη των παραπάνω ποσοστών τα τελευταία χρόνια με βάση τα παρακάτω σχεδιαγράμματα.
Η αποστολή κειμένων εκτοξεύτηκε από το 65% στο 81% στις μέρες μας ενώ η ανταλλαγή email από το 27% το 2009 στο 52% φέτος. Ακόμα το κατέβασμα εφαρμογών και η χρήση Internet υπερδιπλασίασαν τα ποσοστά τους σε σχέση με το 2009. Αν και δεν υπάρχουν ακόμα αναλυτικά δεδομένα από τις υπόλοιπες κατηγορίες, είναι εμφανές ότι οι βιντεοκλήσεις τριπλασίασαν το ποσοστό τους τα τελευταία τρία χρόνια ενώ η διαδικασία του check-in δεν αποτελεί λειτουργία που χρησιμοποιείται μαζικά.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου