Το τελευταίο χρονικό διάστημα η Ανεξάρτητη Αρχή “Συνήγορος του Καταναλωτή” έχει γίνει αποδέκτης έγγραφων αναφορών αλλά και τηλεφωνικών παραπόνων από χρήστες καρτοκινητής τηλεφωνίας, σχετικά με τη μη αποδοχή αποστολής των δωρεάν SMS στο 13033 για την κατ’ εξαίρεση μετακίνηση των πολιτών εν μέσω καραντίνας για λόγους που σχετίζονται με την ύπαρξη απαιτούμενου χρηματικού υπολοίπου στην κάρτα γεγονός που δυσχεραίνει την προβλεπόμενη μετακίνησή τους.
Επίσης στον “Συνήγορο του Καταναλωτή” φτάνουν παράπονα από τους καταναλωτές ότι η κλήση προς τον αριθμό 10306 (τηλεφωνική γραμμή ψυχολογικής υποστήριξης) χρεώνεται από τους παρόχους υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Λαμβάνοντας υπόψιν τα παραπάνω ο Συνήγορος ενημέρωσε την Πέμπτη 9 Απριλίου τις εταιρείες COSMOTE, Vodafone, WIND, OTE και Forthnet (NOVA) και μέχρι την Τετάρτη 15 Απριλίου έλαβε τις απαντήσεις μόνο δύο εξ’ αυτών. Ακολοθούν οι επιστολές τους:
Η απάντηση της COSMOTE
Η COSMOTE παρέχει δωρεάν το μήνυμα προς τον αριθμό 13033 σε όλους τους συνδρομητές της ανεξαρτήτως οικονομικού προγράμματος. Επιπλέον, κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου (11-12/4) δόθηκε η δυνατότητα ακόμη και σε συνδρομητές καρτοκινητής τηλεφωνίας με αρνητικό υπόλοιπο, να μπορούν να στέλνουν SMS στο 13033. Επίσης, από τις 10 Απριλίου 2020 και κατόπιν ενημέρωσης μας, οι κλήσεις προς τον αριθμό 10306 (τηλεφωνική γραμμή ψυχολογικής υποστήριξης) είναι χωρίς χρέωση (δωρεάν). Διαβάστε εδώ ολόκληρη την απάντηση της COSMOTE.
Η απάντηση της WIND
Η WIND ανταποκρίθηκε άμεσα και σε εξαιρεικά μικρό χρονικό διάστημα στην πρόσκληση του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης για την κατεπείγουσα υλοποίηση της αποστολής σύντομων μηνυμάτν (SMS) στον σύντομο κωδικό 13033, δηλώνοντας ωστόσο εξαρχής με σαφήνεια σε ποιες περιπτώσεις – λόγω τεχνικών περιορισμών – δεν ήταν δυνατή η αποστολη. Διαβάστε εδώ ολόκληρη την απάντηση της WIND.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου