Έναν περίπου χρόνο πριν, η LG αναγνώρισε ότι μεγάλος αριθμός G4 smartphones που πωλήθηκαν σε όλο τον κόσμο έχει επηρεαστεί από bootloop (συνεχείς επανεκκινήσεις δηλαδή), ένα πρόβλημα που κατά πάσα πιθανότητα προκλήθηκε από κακή επαφή μεταξύ των εξαρτημάτων των συσκευών..
Αν και η εταιρεία, μετά την αναγνώριση του προβλήματος στο G4, ξεκίνησε διαδικασία αντικατάστασης "προβληματικών" μονάδων με καινούριες, τελικά και εκείνες εμφάνισαν το bootloop πρόβλημα. Τα ίδια προβλήματα επιπλέον παρουσιάστηκαν και στο LG V10 της εταιρείας.Τώρα ιδιοκτήτες G4 και V10 μηνύουν την LG για το ζήτημα. Η αγωγή αναφέρει ότι η LG δεν ανακάλεσε όλες τις ελαττωματικές συσκευές ούτε πρόσφερε σωστή αντικατάσταση, καθώς π.χ. ένας χρήστης τονίζει ότι του αντικαταστάθηκαν τα δύο από τα τρία ελαττωματικά G4. Επιπλέον, η LG δεν παρείχε καμία λύση στους ιδιοκτήτες G4 που είχε τελειώσει η περίοδος εγγύησης.
Ουσιαστικά, οι ιδιοκτήτες G4 και V10 μηνύουν την κορεατική εταιρεία για αδικαιολόγητο πλουτισμό, αθέμιτες εμπορικές πρακτικές και παραβιάσεις του νόμου εγγύησης. Οι καταναλωτές αποζητούν εκτός από την αποπληρωμή των νόμιμων εξόδων και αποζημίωση από την LG, καθώς επίσης την έναρξη ενός προγράμματος αντικατάστασης όλων των ελαττωματικών smartphones.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου