Ερώτηση ΚΙΝ.ΑΛ. σχετικά με την προστασία των καταναλωτών από τις χρεώσεις των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας

 


Το Κίνημα Αλλαγής, ύστερα από άλλη μία πρωτοβουλία των μελών της Ν.Ε. Μεσσηνίας, κατέθεσε στη Βουλή των Ελλήνων ερώτηση σχετικά με την προστασία των καταναλωτών από τις χρεώσεις των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας.

Συγκεκριμένα στην ερώτηση των βουλευτών του Κινήματος Αλλαγής επισημαίνεται ότι: «Καθημερινά οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας μας “βομβαρδίζουν” με διαφημίσεις και νέα προγράμματα επικοινωνίας, με περισσότερες ή λιγότερες παροχές, προσαρμοσμένα στις ανάγκες του καθενός. Όμως στην πορεία διαπιστώνουμε τα τεχνάσματα των εταιρειών για αύξηση των χρεώσεων από τα αρχικώς προκαθορισμένα, με αποτέλεσμα στο τέλος της μηνιαίας χρέωσης ο λογαριασμός να έχει αυξηθεί κατά πολύ, σε σχέση με τη χρέωση του παγίου.»

Τέλος ερωτούν τον αρμόδιο υπουργό  εάν προτίθεται να υποχρεώσει τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας να ενημερώνουν τους καταναλωτές όταν εξαντλείται στο 100% κάποια υπηρεσία, αλλά και για τις επιπλέον χρεώσεις που θα τους επιβαρύνουν. Εάν είναι στις προθέσεις του υπουργείου να εξορθολογήσει  τις χρεώσεις που επιβάλλονται στους καταναλωτές, όταν κάνουν χρήση των υπηρεσιών πέραν του παγίου;

Ακολουθεί η πλήρης Ερώτηση:

ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς τον Υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης, κ. Κ. Πιερρακάκη

Θέμα: «Προστασία των καταναλωτών από τις χρεώσεις των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας».

 Κύριε Υπουργέ,

Τις τελευταίες δεκαετίες η χρήση των κινητών τηλεφώνων έχει κατακλύσει τη ζωή μας και αποτελεί, πλέον, αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας. Τα κινητά τηλέφωνα δεν περιορίζονται μόνο στην επικοινωνία, αλλά και σε άλλες χρήσεις σχετικές με την εργασία μας, την ενημέρωσή μας, ακόμα και την ψυχαγωγία μας.

Καθημερινά οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας μας “βομβαρδίζουν” με διαφημίσεις και νέα προγράμματα επικοινωνίας, με περισσότερες ή λιγότερες παροχές, προσαρμοσμένα στις ανάγκες του καθενός. Όμως στην πορεία διαπιστώνουμε τα τεχνάσματα των εταιρειών για αύξηση των χρεώσεων από τα αρχικώς προκαθορισμένα, με αποτέλεσμα στο τέλος της μηνιαίας χρέωσης ο λογαριασμός να έχει αυξηθεί κατά πολύ, σε σχέση με τη χρέωση του παγίου.

Σύμφωνα με αρκετές καταγγελίες πολιτών οι εν λόγω εταιρείες ενημερώνουν τους καταναλωτές, με γραπτό μήνυμα, όταν φθάσουν στο 80% της χρήσης της παρεχόμενης υπηρεσίας που προβλέπει το συμβόλαιο, όμως ουδέποτε αποστέλλεται κάποιο ενημερωτικό μήνυμα όταν αυτή η υπηρεσία εξαντλείται στο 100%. Έτσι ο καταναλωτής δεν γνωρίζει πότε ολοκληρώθηκαν οι υπηρεσίες που καλύπτονται από το πάγιο, με αποτέλεσμα να συνεχίζει τη χρήση. Η χρέωση στη συνέχεια είναι εντελώς διαφορετική με πολύ υψηλότερη τιμολόγηση, το οποίο ο καταναλωτής το διαπιστώνει κατά την έκδοση του λογαριασμού. Πολλές φορές οι λογαριασμοί αυτοί ανέρχονται σε υπέρογκα ποσά που καλούνται οι καταναλωτές να αποπληρώσουν.

Κατά την περίοδο της υγειονομικής κρίσης που βιώνουμε, έχοντας εκμηδενίσει τις άμεσες διαπροσωπικές μας επαφές, η χρήση του κινητού τηλεφώνου αυξήθηκε για κάθε μορφή τηλεεργασίας, εκπαίδευσης, διάσκεψης κ.λπ., και πολλοί συμπολίτες μας καλούνται να πληρώσουν αρκετά υψηλούς λογαριασμούς.

Με βάση τα παραπάνω ερωτάσθε κύριε Υπουργέ

  1. Προτίθεστε να υποχρεώσετε τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας να ενημερώνουν τους καταναλωτές όταν εξαντλείται στο 100% κάποια υπηρεσία, αλλά και για τις επιπλέον χρεώσεις που θα τους επιβαρύνουν;
  2. Είναι στις προθέσεις σας να εξορθολογήσετε τις χρεώσεις που επιβάλλονται στους καταναλωτές, όταν κάνουν χρήση των υπηρεσιών πέραν του παγίου;

Οι ερωτώντες Βουλευτές

Χρήστος Γκόκας

Ιλχάν Αχμέτ

Μιχάλης Κατρίνης

Βασίλειος Κεγκέρογλου

Share on Google Plus

About OMAΔΑ UNWIRED

    Blogger Comment
    Facebook Comment