Η AVM είναι γνωστό ότι δίνει μία διαφορετική διάσταση στον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβανόμαστε ένα modem / router. Έχοντας την εμπειρία ετών η Γερμανική εταιρεία σχεδιάζει προϊόντα τα οποία δεν διακρίνονται μόνο για την αξιοπιστία, την εξαιρετική αντοχήστο πέρασμα του χρόνου και την εκπληκτική κατασκευαστική ποιότητα, αλλά και για το γεγονός ότι προσφέρουν στον καταναλωτή πολλά περισσότερα από τον «μέσο όρο», κάνοντας άλλα routers να μοιάζουν απλώς πολύ… «βαρετά».
Χαρακτηριστικότερο παράδειγμα της ξεχωριστής «γερμανικής φιλοσοφίας» που μόλις περιγράψαμε είναι το 7590, το premium «high-end router», το οποίο προσφέρει μία σειρά από features που δεν υπάρχει περίπτωση να τα συναντήσετε σε άλλα προϊόντα. Εκτός λοιπόν από το να «ταξιδεύετε» με ασφάλεια στο Internet, να εκμεταλλεύεστε τις δυνατότητες ενός smart home και να διανέμετε περιεχόμενο σε όλο το οικιακό δίκτυο μέσω του built-in media serverκαι των NAS λειτουργιών που διαθέτει (περισσότερα για τις μοναδικές λειτουργίες του AVM 7590 μπορείτε να διαβάσετε στο αναλυτικό review μας), μία από τις σημαντικότερες δυνατότητες του AVM FritzBox! 7590 είναι ότι μπορείτε να δημιουργήσετε και να διαχειριστείτε ένα «μίνι» τηλεφωνικό κέντρο μέσω του FritzOS, του ειδικού λειτουργικού της AVM που διακρίνεται για τις πολλαπλές επιλογές του και το πλήθος των ξεχωριστών ρυθμίσεων που προσφέρει.
Απεριόριστες «τηλεφωνικές» δυνατότητες!
Ας τα πάρουμε όμως τα πράγματα καλύτερα από την αρχή, περιγράφοντας με λεπτομέρεια τις ξεχωριστές λειτουργίες που προσφέρει η premium πρόταση της AVM και παρουσιάζοντας παράλληλα τον τρόπο που λειτουργεί ως ένα αξιόπιστο τηλεφωνικό κέντρο, τόσο για το σπίτι σας, όσο και για την μικρή επιχείρηση. Πιο συγκεκριμένα, στο πίσω τμήμα του 7590 υπάρχουν δύο γραμμές (FON 1 και FON 2) για τη σύνδεση αναλογικών τηλεφώνων και FAX, αλλά και ένα ISDN port που σας επιτρέπει να δημιουργήσετε το δικό σας ISDN τηλεφωνικό κέντρο. Το Fritz!Box εκτός από σταθερή τηλεφωνία, εννοείται ότι υποστηρίζει και τηλεφωνία μέσω Internet (IP και VoIP). Φυσικά όλο το “ζουμί” βρίσκεται στις ειδικές ρυθμίσεις που μπορείτε να ορίσετε μέσω του FritzOS.
Ειδικότερα, μεταβαίνοντας στο μενού “Telephony” σας δίνεται η δυνατότητα να διαμορφώσετε τους αριθμούς τηλεφώνου και να εποπτεύσετε όλες τις συνδεδεμένες συσκευές (από συμβατικά τηλέφωνα και συσκευές Fax μέχρι ακόμη και σύστημα ενδοεπικοινωνίας θύρας), αλλά και κάθε Inbound και outbound κλήση. Επιπλέον, στο εν λόγω section μπορείτε να ρυθμίσετε τον τηλεφωνητή που βρίσκεται στο FritzBox! 7590, να «επιμεληθείτε» του τηλεφωνικού σας καταλόγου, να ρυθμίσετε το ξυπνητήρι και να θέσετε τους κανόνες που αφορούν στις κλήσειςσας (αποκλεισμός, απαγόρευση και διάκληση).
Ξεκινώντας από την επιλογή "Calls" θα βρείτε μία full λίστα με όλες τις κλήσεις που έχετε πραγματοποιήσει, αλλά και που έχετε δεχθεί, αλλά και τις κλήσεις που δεν απαντήθηκαν, ενώ ως ιδιαιτέρως χρήσιμη θα μπορούσε να χαρακτηριστεί η επιλογή "click to dial", η οποία σας δίνει τη δυνατότητα να πραγματοποιήστε κλήσεις μέσω του FritzOS, με ένα μόλις click… εύκολα, γρήγορα και απλά. Φυσικά, οι εκπλήξεις που προσφέρει το AVM FritzBox! 7590, στον χρήστη του δεν σταματούν εδώ, καθώς σας δίνει τη δυνατότητα να ενεργοποιήσετε τον δικό σας αυτόματο τηλεφωνητή.
Πιο συγκεκριμένα, όπως θα διαπιστώσετε παρατηρώντας τα options που έχετε στη διάθεση σας, υπάρχουν αρκετές επιλογές που σας επιτρέπουν να παραμετροποιήσετε τον τηλεφωνητή της συσκευής. Για παράδειγμα, το FritzBox! 7590 σας δίνει τη δυνατότητα να ορίσετε την χρονική διάρκεια που θα ακούγεται ο τηλεφωνητής, αλλά και το ηχογραφημένο μήνυμα που θα παίζει. Αξίζει να σημειωθεί πως σε περίπτωση που έχετε περισσότερους από έναν αριθμούς τηλεφώνου, μπορείτε να ρυθμίσετε πολλούς τηλεφωνητές (έως 5). Και η δυνατότητα για περισσότερο έλεγχο δεν σταματάει εδώ, καθώς μπορείτε να ρυθμίσετε τον τηλεφωνητή σας με τέτοιο τρόπο ώστε να λαμβάνετε νέα μηνύματα αυτόματα μέσω e-mail, να ορίσετε συγκεκριμένες ώρες για την ενεργοποίηση (ή την απενεργοποίηση) του τηλεφωνητή, αλλά και τη δυνατότητα να ελέγχετε τα μηνύματα του τηλεφωνητή όταν βρίσκεστε εκτός.
Μετά την επιλογή "answering machine", το επόμενο βήμα με το οποίο μπορείτε να ασχοληθείτε έχει να κάνει με τον τηλεφωνικό κατάλογο (σε αυτό το σημείο αξίζει να αναφέρουμε ότι η χρήση του τηλεφωνικού καταλόγου εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό και από τον τύπο του τηλεφώνου που έχετε συνδέσει). Στο FritzBox! 7590 μπορείτε να ορίσετε διαφορετικά είδη τηλεφωνικού καταλόγου. Συγκεκριμένα, μπορείτε να δημιουργήσετε έναν τοπικό τηλεφωνικό κατάλογο ή να διαμορφώσετε έναν κατάλογο που θα συγχρονίζεται online(μπορεί να περιλαμβάνει επαφές Google και τις επαφές από λογαριασμούς e-mail). Πέραν του τηλεφωνικού καταλόγου, η πρόταση της AVM σας επιτρέπει να δημιουργήσετε τις συνθήκες εκείνες, ώστε να προσθέσετε νούμερα και να πραγματοποιήσετε εσωτερικές κλήσεις (ένα feature ιδιαιτέρως χρήσιμο σε περίπτωση που έχετε συνδεδεμένες πολλές τηλεφωνικές συσκευές είτε στο σπίτι, είτε στην επιχείρηση σας).
Προχωρώντας στις υπόλοιπες «τηλεφωνικές» επιλογές της πρότασης της AVM, ως πολύ βολική και χρήσιμη θα μπορούσε να χαρακτηριστεί η δυνατότητα ορισμού κλήσεων αφύπνισης. Με ιδιαίτερα εύκολο τρόπο, μέσω του μενού του FritzOS μπορείτε να ενεργοποιήσετε ή να απενεργοποιήσετε έως και τρία ξυπνητήρια στο μενού Alarm. Τέλος, στο μενού «Call Handling» ουσιαστικά καθορίζετε τις παραμέτρους που αφορούν στις κλήσεις που θα δέχεται ή θα πραγματοποιεί το 7590. Και βέβαια δεν είναι μόνο τα συμβατικά τηλέφωνα (analogue / ISDN) που μπορούν να συνδεθούν με το εξελιγμένο router της AVM, αλλά και τηλέφωνα τύπου DECT, με το 7590 να μετατρέπεται σε έναν σταθμό DECT (πρότυπο ULE) που μπορεί να σηκώσει έως και 6 ασύρματα τηλέφωνα αυτού του τύπου.
Το «διαφορετικό» router!
Η χρήση του FritzBox! 7590 της AVM, ως ενός σύγχρονο και λειτουργικό τηλεφωνικό κέντρο, είναι μία από τις εκπληκτικές δυνατότητες της ξεχωριστής πρότασης της AVM, καθώς δεν υπάρχει πραγματικά κανένας περιορισμός στο τι μπορείτε να κάνετε μαζί του. Εξελιγμένο, καινοτόμο… «διαφορετικό», το team της AVM ξέρει πώς να κερδίζει την καρδιά του χρήστη, οποιαδήποτε κι εάν είναι η ανάγκη του!
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου