Γιατί οι κινεζικές εταιρείες δεν καταργούν το κάτω bezel;

Όλες οι κινεζικές εταιρείες έχουν ήδη κυκλοφορήσει τα δικά τους full-screen smartphones. Αλλά αυτός ο τρόπος σχεδιασμού έχει διάφορες μορφές. Η Huawei χρησιμοποιεί κυρίως ένα πιο παραδοσιακό σχέδιο πλήρους οθόνης όπου διατηρείται τόσο το επάνω όσο και το κάτω bezel. Η Xiaomi και μερικές ακόμη εταιρείες χρησιμοποιούν tri-bezel-less τεχνολογία οθόνης. Και τέλος, υπάρχουν πάρα πολλοί κατασκευαστές που αντιγράφουν το σχέδιο του iPhone X με την κομμένη οθόνη. Αλλά κανένα από αυτά δεν μπορεί να μιμηθεί απόλυτα τη ναυαρχίδα της Apple.
Πρόσφατα, κυκλοφόρησε επίσημα το VIVO NEX. Η αναλογία οθόνης προς σώμα φτάνει στο 91,26%, γεγονός που το φέρνει στην πρώτη θέση. Αλλά ακόμα και αυτό το πιο αντιπροσωπευτικό τηλέφωνο πλήρους οθόνης έχει κάτω bezel. Αυτό δείχνει ότι όλα μα όλα τα smartphones εκτός από το iPhone X έρχονται με έστω και μικρό bezel στο κάτω μέρος. Πολλοί αναρωτιούνται γιατί οι κατασκευαστές smartphone, ειδικά οι κινέζοι δεν έχουν την πολυτέλεια να αφαιρέσουν εντελώς το κάτω bezel. Όχι τυχαία, η εξήγηση έρχεται από ένα από τα πιο καταρτισμένα άτομα στη βιομηχανία κινητής τηλεφωνίας, τον χαρισματικό CEO της Hammer Technology, Luo Yonghao.

iPhone X
Η Hammer Technology είναι η εταιρεία που κατασκευάζει τα πολύ καλά Smartisan smartphones, και ο Luo Yonghao είναι αυτός που είπε ότι όλη η κινεζική αγορά smartphone μιμείται ένα μοντέλο, το iPhone X, ξεσηκώνοντας μια σειρά συζητήσεων στην ασιατική χώρα και όχι μόνο. Τώρα, ο Luo Yonghao έρχεται να εξηγήσει γιατί ο κατασκευαστής από το Cupertino έχει τη δυνατότητα να κατασκευάσει ένα τηλέφωνο χωρίς bezel στο κάτω μέρος, ενώ οι υπόλοιποι κατασκευαστές αδυνατούν.
Εάν μια εταιρεία κατασκευής smartphone μπορεί και πουλάει το τηλέφωνο της 8000 γιουάν ($ 1250), όπως η Apple, μπορεί και να αφαιρέσει το κάτω bezel.
bezel
Vivo NEX
Αυτή η δήλωσή του είναι αρκετά περιεκτική και όχι τόσο κατανοητή ευρέως. Οπότε, ας την αναλύσουμε.
  1. Γνωρίζουμε ότι οι οθόνες των τηλεφώνων της Apple κατασκευάζονται από τη Samsung. Έτσι, η ικανότητα δημιουργίας τους ανήκει στη Samsung και δεν μπορεί να πιστωθεί στην Apple. Αλλά η αμερικανική εταιρεία έχει τη δυνατότητα να παραγγείλει τις οθόνες της με οποιοδήποτε σχήμα θέλει και να καλύψει το οποιοδήποτε κόστος της ζητηθεί.
  2. Το iPhone X κοστίζει περίπου 8000 γιουάν και οι καταναλωτές είναι διατεθειμένοι να το πληρώσουν. Αυτό σημαίνει απλώς ότι η Apple μπορεί να αντέξει οικονομικά και να κάνει ότι της έρχεται στο μυαλό της. Εάν η εταιρεία θέλει να αφαιρέσει το κάτω bezel, θα το κάνει. Εάν θέλει να βάλει μια εγκοπή στην πάνω μέρος, θα το κάνει και αυτό.
  3. Οι κινέζοι κατασκευαστές πωλούν τις ναυαρχίδες με τιμές 3000-4000 γιουάν (469-625 δολάρια). Αυτή είναι η κληρονομιά που κληρονόμησαν οι κινεζικές βιομηχανίες πριν φτάσουν και ξεπεράσουν τα πρότυπα των ανεπτυγμένων χωρών. Εξάλλου, η κινεζική αγορά είναι τεράστια από μόνη της και επί του παρόντος, όλα τα ξένα εμπορικά σήματα τηλεφώνων δυσκολεύονται να παραμείνουν στην κινεζική αγορά. Γίνεται κάτι παρόμοιο με τη γενική άνοδο της βιομηχανίας ηλεκτρονικών ειδών της Ιαπωνίας μετά τον πόλεμο. Οι μειωμένες τιμές είναι μια κοινή πρακτική να κερδίσουν τους Ευρωπαίους και Αμερικανούς ομολόγους προς όφελος των εγχώριων κατασκευαστών. Αλλά μέχρι να μπορέσουν να πουλάνε smartphones στα 8000 γιουάν, θα εξαρτώνται από την R&D (Έρευνα και Ανάπτυξη) των άλλων.
  4. Ο εκσυγχρονισμός των ασιατικών χωρών βασίζεται βασικά στη εκμάθηση από τη Δύση. Φαίνεται ότι θα χρειαστούν εκατοντάδες χρόνια για να αλλάξει αυτή η κατάσταση στην παγκόσμια αγορά. Ευτυχώς, που εκεί σκοπός των επιχειρηματιών είναι να δημιουργήσουν πλούτο και κοινωνικές αξίες, όχι να αλλάξουν το μυαλό των καταναλωτών.
Share on Google Plus

About OMAΔΑ UNWIRED

    Blogger Comment
    Facebook Comment