Η Apple έχει καταφέρει να δημιουργήσει ένα καλό δίκτυο εξυπηρέτησης πελατών μετά την αγορά οποιασδήποτε δικής της συσκευής. Ακόμη και αν για παράδειγμα βρίσκεσαι σε χώρα του εξωτερικού μπορείς να δώσεις το laptop ή το κινητό για επισκευή.
Μάλιστα η Apple πολλές φορές προχωρά σε αντικατάσταση του iPhone με άλλη συσκευή. Σε πολλές περιπτώσεις όμως οι χρήστες παραλαμβάνουν refurbished κομμάτια αντικατάστασης. Είναι αρκετοί που δεν το γνωρίζουν αυτό και άλλοι που το μαθαίνουν στη συνέχεια.
Αυτό ήταν και το πρόβλημα ενός χρήστη από τη Δανία το 2011. Ο ίδιος πήρε ένα iPhone 4 ως κομμάτι αντικατάστασης από την Apple και δεν του άρεσε καθόλου όταν αντιλήφθηκε ότι δεν ήταν καινούριο. Γι αυτό προχώρησε σε κατάθεση μήνυσης κατά της Apple.
Ύστερα από τέσσερα χρόνια, το δικαστήριο στη Δανία αποφάνθηκε υπέρ του, περιορίζοντας παράλληλα την Apple από το να δίνει στο μέλλον refurbished κομμάτια αντικατάστασης αντί για καινούρια.
Το δικαστήριο βασίστηκε στον νόμο περί πώλησης προϊόντων λέγοντας πως η Apple δεν μπορεί να παρέχει refurbished iPhone σε αντάλλαγμα νέου. Αυτό δεν μπορεί να γίνει από τη στιγμή που η αξία μεταπώλησης των δυο δεν είναι ίδια.
Μια παρόμοια ομαδική μήνυση βρίσκεται σε εξέλιξη και στις ΗΠΑ και φαίνεται να είναι είναι μεγάλης σημασίας. Οι ενάγοντες ισχυρίζονται ότι «ένα χρησιμοποιημένο κομμάτι έχει τροποποιηθεί να φαίνεται ως καινούριο», δεν είναι το ίδιο ανθεκτικό και λειτουργικό. Επομένως, το δικαστήριο καλείται να αποφασίσει αν τα refurbished κομμάτια αντικατάστασης «ισοδυναμούν με ένα νέο σε απόδοση και αξιοπιστία», όπως ισχυρίζεται η Apple.
Η απόφαση που έβγαλε το δικαστήριο της Δανίας και η απόφαση που θα πάρει στις ΗΠΑ, είναι πολύ σημαντικές διότι θα δημιουργήσουν νομικό προηγούμενο.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου