H Motorola ανήκει πλέον στη Lenovo και γνωρίζουμε εδώ και καιρό πως οι υπεύθυνοι της κινεζικής εταιρείας βασίζονται αρκετά στην τεχνογνωσία της πρώτης για το μέλλον των smartphones τους, ενώ στηρίζουν δυνατά και την οικογένεια συσκευών "Moto". Τι θα συμβεί όμως με το "ιστορικό" brand της Motorola;
Παλαιότερες φήμες ήθελαν τη Lenovo Mobile να απορροφάται από τη Motorola, κάτι ωστόσο που διέψευσε επίσημα η εταιρεία με τη δήλωση ότι "με τη νέα δομή θα ενισχύσει την ανάπτυξη τόσο των κινητών Lenovo όσο και αυτών της Motorola".
Τώρα νέες πληροφορίες από τη CES σημειώνουν πως ίσως η Lenovo "σκοτώσει" το brand της Motorola, με βάση δηλώσεις του COO της Motorola, Rick Osterloh στο CNET, ο οποίος ανέφερε χαρακτηριστικά ότι το Motorola brand θα καταργηθεί σταδιακά από τη Lenovo, καθώς η εταιρεία προσπαθεί να ενοποιήσει τα προϊόντα κινητής της κάτω από ένα όνομα. To site διευκρινίζει ότι θα είναι μία διαδικασία που θα κρατήσει χρόνο, ωστόσο αναφέρει ότι δε θα πρέπει να μας σοκάρει το αν δούμε την επόμενη ναυαρχίδα της οικογένειας Moto να μην έχει πάνω της το όνομα Motorola. Ωστόσο, στο ρεπορτάζ σημειώνεται ότι το "Moto" brand θα συνεχίσει να υπάρχει, όπως και το εμβληματικό "M" της -πρώην αμερικανικής- εταιρείας.
Τι θα κάνει λοιπόν η Lenovo; Μετά το ρεπορτάζ, τα σχετικά δημοσιεύματα ήταν πολλά και η εταιρεία έσπευσε να διευκρινίσει τη θέση της. Σε επίσημο statement διαβάζουμε τα εξής: "HMotorola Mobility συνεχίζει να υπάρχει σαν μία εταιρεία της Lenovo και τόσο η τεχνολογία όσο και η σχεδίαση των mobile προϊόντων μας αναπτύσσονται από εκείνη. Ωστόσο, θα χρησιμοποιήσουμε μία στρατηγική διπλού branding στα smartphones και τα wearables χρησιμοποιώντας τα brands Moto και Vibe σε όλο τον κόσμο. Το brand Motorola δε χρησιμοποιείται στις συσκευές μας από το λανσάρισμα του Moto X το 2013"
Η αλήθεια είναι πως αν παρατηρήσετε καλά ένα "Moto" smartphone, θα έχετε προσέξει αυτό που σημειώνει η τελευταία πρόταση. Πρόσφατα, μάλιστα, είχα δεχθεί και προσωπικά σχετική απορία από κάποιον που μόλις απέκτησε ένα Moto G τρίτης γενιάς και αναρωτιόταν γιατί δεν υπάρχει πουθενά σ' αυτό το brand της Motorola. Η Lenovo πιστεύει πολύ στα sub-brands των συσκευών της και οι οικογένειες Moto και Vibe φαίνεται πως θα αποτελέσουν τους "πυλώνες" της περαιτέρω πορείας της. Όσο για το brand της Motorola, φαίνεται πως θα συνεχίζει να εκφράζεται κυρίως μέσα από το θρυλικό "M" αλλά και την οικογένεια Moto, που αναζωπύρωσε το ενδιαφέρον των fans της ιστορικής εταιρείας (και όχι μόνο) και οι συσκευές του θεωρούνται πλέον από τις πιο ξεχωριστές προτάσεις στο χώρο της κινητής.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου