Φρένο βάζει η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών στις καταχρηστικές πολιτικές των τηλεπικοινωνιακών παρόχων που εγκλωβίζουν τους πελάτες τους κατά τη διαδικασία αλλαγής παρόχου μέσω της υπηρεσίας φορητότητας αριθμού. Και αυτό γιατί, συχνά οι πάροχοι καταχρηστικά αποφεύγουν να εγκρίνουν ένα αίτημα φορητότητας αριθμού, επικαλούμενοι διάφορα γραφειοκρατικά ή/και τεχνικά τερτίπια. Το φαινόμενο έχει ενταθεί το τελευταίο διάστημα, που οι προσφορές των παρόχων προκαλούν περισσότερες αλλαγές δικτύου.
Ειδικότερα με τις νέες ρυθμίσεις της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών &Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ), μεταξύ άλλων, επιταχύνεται ο χρόνος παροχής της υπηρεσίας φορητότητας αριθμού, περιορίζονται οι λόγοι απόρριψης ενός αιτήματος από τους παρόχους, καθορίζεται διαδικασία αποζημίωσης του πελάτη για τυχόν καθυστέρηση στην παροχή της υπηρεσίας ή την καταχρηστική μεταφορά αριθμού.
Τέλος, ο πελάτης έχει δικαίωμα προσφυγής στην ΕΕΤΤ και στην περίπτωση που ο Ρυθμιστής αποφανθεί ότι ένα αίτημα φορητότητας απορρίφθηκε αναίτια από τον πάροχο, τότε καταβάλλεται διπλάσια αποζημίωση.
Σε ό,τι αφορά τον χρόνο παροχής της υπηρεσίας, με τις νέες ρυθμίσεις μειώνεται σε 6 εργάσιμες ώρες, από μία εργάσιμη ημέρα που ήταν πριν, η εξέταση ενός αιτήματος φορητότητας αριθμού. Ως αποτέλεσμα, στην κινητή τηλεφωνία είναι δυνατή η αυθημερόν ολοκλήρωση ενός αιτήματος φορητότητας αριθμού. Επίσης σε ό,τι αφορά την κινητή τηλεφωνία, ο συνδρομητής έχει το δικαίωμα ακύρωσης της αίτησης φορητότητας, μέχρι να παραλάβει τη νέα κάρτα SIM από τον νέο πάροχο. Η κάρτα θα χορηγείται πλέον υποχρεωτικά μετά την αποδοχή της αίτησης φορητότητας από τον υφιστάμενο πάροχο.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου