Οι προτιμήσεις μας στα e-shop

Είδη χόμπυ (βιντεοπαιχνίδι, παζλ κλπ), αδυνάτισματος, ομορφιάς κέρδισαν τις προτιμήσεις του αγοραστικού κοινού. Στις ηλεκτρονικές αγορές στρέφονται οι περισσότεροι χρήστες του διαδικτύου την περίοδο της καραντίνας. Τα ηλεκτρονικά καταστήματα _ λες και ήταν προετοιμασμένα_ παρέμειναν ανοιχτά όλες τις ώρες και μέρες έτοιμα να προσαρμοστούν σε μία νέα πραγματικότητα. 
Τι αγόρασαν όμως οι Έλληνες την περίοδο του lockdown και της καραντίνας; Η ομάδα Business Intelligence της γνωστής πλατφόρμας Skroutz.gr παρουσίασε τα πρώτα στοιχεία της αγοραστικής συμπεριφοράς των καταναλωτών. Τα στοιχεία και οι ποσοστιαίες μεταβολές προκύπτουν από την σύγκριση των αγορών που έγιναν αυτή την περίοδο με τις αγορές που έγιναν τον Φεβρουάριο 2020. Σύμφωνα με αυτά τα στοιχεία το ηλεκτρονικό εμπόριο σημείωσε σημαντική αύξηση, κάτι που διαπιστώνεται τόσο από τα στοιχεία επισκεψιμότητας όσο και τα στοιχεία αγορών. Οι πωλήσεις που πραγματοποιήθηκαν μέσω του Skroutz αυξήθηκαν κατά 41%.
Σε επίπεδο πωλήσεων, αύξηση σημείωσαν οι κατηγορίες που περιλαμβάνουν προϊόντα υγείας, παιχνίδια, όργανα γυμναστικής και περιφερειακά υπολογιστών, και πιο συγκεκριμένα:
-Hobby – Αθλητισμός 70,40%,
-Υγεία – Ομορφιά 54,30%,
-Τεχνολογία αύξηση 43,70%,
-Σπίτι – Κήπος αύξηση 35,60%.
Ισχυρότερη πίεση, της τάξεως του 35,40%, δέχθηκαν τα προϊόντα της κατηγορίας «Μόδα», πράγμα που προφανώς εξηγείται από την προσαρμογή των καταναλωτών στην τρέχουσα κατάσταση. Αντίστοιχα η κατηγορία «Auto – Moto» σημείωσε μείωση 8,6%.
Οι καταναλωτές δεν σταμάτησαν τις ηλεκτρονικές αγορές τους αλλά τροποποίησαν το τι αγοράζουν. Μείωσαν τις αγορές που έχουν να κάνουν με προϊόντα μόδας (ανδρικά και γυναικεία παπούτσια, ρούχα, παπούτσια και αρώματα) και αυτοκινήτου, συνεχίζουν να αγοράζουν και να αναζητούν αντισηπτικά, καθαριστικά σπιτιού και ιατρικά αναλώσιμα (γάντια και μάσκες), ενώ στράφηκαν σε αγορές που έχουν να κάνουν με:
-Την εργασία από το σπίτι (laptops, web cameras, πληκτρολόγια, ποντίκια κ.ά.),
-Την γυμναστική από το σπίτι,
-Τρόπους για να περάσουν δημιουργικά τον χρόνο σπίτι τους (puzzle, παιχνίδια, gaming κ.ά.).
Share on Google Plus

About OMAΔΑ UNWIRED

    Blogger Comment
    Facebook Comment