Το Facebook προσπαθεί ξανά να "χτυπήσει" το YouTube

Αν και πρόκειται για μια περιορισμένου κοινού και χρόνου δοκιμή -αποκλειστικά στην Ινδία, ο κολοσσός των κοινωνικών δικτύων, Facebook, φαίνεται να δοκιμάζει νέους τρόπους προώθησης των δυνατοτήτων Video της πλατφόρμας, με μια ανασχεδιασμένη, αποκλειστική καρτέλα. Πρόκειται για μια καρτέλα που φέρει ως σήμα της ένα κουμπί play και κάνει την εμφάνιση της αποκλειστικά στην εφαρμογή του Android. Όταν ο εκάστοτε χρήστης την επιλέγει συναντά ένα ατελείωτο ορμαθό από βίντεο, πηγές των οποίων είναι τόσο οι ιστοσελίδες που ακολουθεί, όσο και η δραστηριότητα (βλ. Share ή Like) των φίλων του.
Μια οριζόντια μπάρα με κυκλικά εικονίδια διαχωρίζει την κεντρική μπάρα της εφαρμογής από περιεχόμενο, καθώς παράλληλα δίνει στο χρήστη τη δυνατότητα να παρακολουθήσει βίντεο βάσει κάποιας εκ των προτεινόμενων κατηγοριών (βλ. Διασκέδαση, Κωμωδία, Μόδα, Ζώα, Αθλητικά και Νέα). Τα βίντεο παρουσιάζονται βάση των επιλογών του χρήστη ως προς το τι κατηγορίας βίντεο παρακολουθεί συχνότερα και όχι βάση της χρονικής στιγμής που διαμοιράστηκαν. Μένει να δούμε το κατά πόσο οι αλλαγές αυτές θα καρποφορήσουν για να μάθουμε, εν τέλει, το αν και κατά πόσο θα δοθεί αυτό το χαρακτηριστικό μέσο update και στον υπόλοιπο κόσμο.
Share on Google Plus

About OMAΔΑ UNWIRED

    Blogger Comment
    Facebook Comment