Το Xamarin Live Player κάνει (σχεδόν) εφικτή την ανάπτυξη iOS εφαρμογών

Μέχρι σήμερα, τα εργαλεία ανάπτυξης mobile εφαρμογών του Xamarin που βρίσκονται ενσωματωμένα στο Visual Studio, επιτρέπουν την ανάπτυξη εφαρμογών για το Android με τη χρήση ενός Windows PC ενώ στην περίπτωση του iOS τα πράγματα είναι διαφορετικά. Συγκεκριμένα στην περίπτωση του iOS και την ανάπτυξη εφαρμογών γύρω από την mobile πλατφόρμα της Apple, ο χρήστης χρειάζεται να συνδέσει το Visual Studio με έναν υπολογιστή Mac που βρίσκεται στο ίδιο δίκτυο, με τον προγραμματιστή να παραμένει στο γνώριμο περιβάλλον του VS αλλά με την όλη διαδικασία δημιουργίας του app να γίνεται εγγενώς στο Mac. Με το Xamarin Live Player που ανακοινώθηκε στη φετινή Build, η Microsoft θέλει να κάνει παρελθόν τον περιορισμό αυτό της Apple, με τις iOS εφαρμογές να μπορούν να εγκατασταθούν σε ένα iPhone ή ένα iPad απευθείας από ένα PC που τρέχει το Visual Studio. Εκεί μπορεί να γίνουν και οι δοκιμές στον κώδικα και το debugging, κάτι που σημαίνει ότι η παρουσία ενός Mac δεν είναι απαραίτητη για το μεγαλύτερο μέρος ανάπτυξης μιας iOS εφαρμογής.
Εξαίρεση αποτελεί το τελικό στάδιο καταχώρησης της εφαρμογής στο App Store όπου και πάλι είναι απαραίτητη η χρήση ενός Mac υπολογιστή. To Live Player υποστηρίζει παράλληλα και την πλατφόρμα του Android αν και κάτι τέτοιο δεν είναι απαραίτητο αφού η ανάπτυξη εφαρμογών για την mobile πλατφόρμα της Google με ένα PC αποτελούσε κοινή πρακτική όλα αυτά τα χρόνια. Σύμφωνα με τη Microsoft, το Xamarin Live Player είναι απόλυτα συμβατό με τους όρους και την ισχύουσα πολιτική της Apple που ισχύει για την ανάπτυξη εφαρμογών για το App Store. Στο παρασκήνιο, ο Xamarin Live Player περιλαμβάνει έναν διερμηνέα (interpreter) για .NET κώδικα, κάτι που σημαίνει ότι η εκτέλεση μιας εφαρμογής μέσω του Live Player είναι πιο αργή συγκριτικά με έναν υπολογιστή Mac, κάτι που για πολλούς όμως δεν αποτελεί μεγάλο πρόβλημα στην όλη διαδικασία.
Share on Google Plus

About OMAΔΑ UNWIRED

    Blogger Comment
    Facebook Comment