Έρευνα μέσω Ίντερνετ, αγορές από τα καταστήματα κάνουν οι Έλληνες

Αν και το Διαδίκτυο αποτελεί για τους Έλληνες την πρώτη προτιμώμενη πηγή έρευνας για τα δώρα των εορτών, οι καταναλωτές θα επιλέξουν τα φυσικά καταστήματα για τις αγορές τους - και - τη φετινή εορταστική περίοδο. 
Πέραν κάποιων ψηφιακών προϊόντων, όπως είναι τα ηλεκτρονικά παιχνίδια και τα προϊόντα υψηλής τεχνολογίας ή ακόμα και τα δώρα σχετικά με τη διασκέδαση, τα οποία θα αγοραστούν, κυρίως, μέσω Διαδικτύου, τα υπόλοιπα - ακόμα και κάποια τα οποία είναι σχετικά με την τεχνολογία, όπως η μουσική ή οι ταινίες - θα αγοραστούν, κυρίως, μέσω των φυσικών καταστημάτων. Και αυτό γιατί η εμπειρία επίσκεψης στα στολισμένα καταστήματα φαίνεται να δίνει ιδιαίτερη ικανοποίηση στους καταναλωτές τις γιορτινές μέρες των Χριστουγέννων. Στην Ευρώπη, τα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης και οι συστάσεις από οικογένεια και φίλους αναδεικνύονται ως τα καλύτερα εργαλεία για την εύρεση ιδεών για δώρα. Για το λόγο αυτό, το 79% περίπου των ερωτηθέντων θα χρησιμοποιήσει αυτά τα κανάλια για να πάρει ιδέες και συμβουλές σχετικά με τα δώρα που θα αγοράσει.
Ακόμα κι αν το διαδίκτυο παραμένει η 1η προτιμώμενη πηγή εύρεσης πληροφοριών, το 76% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι θα αγοράσουν τα φετινά δώρα από φυσικά καταστήματα. Στην Ελλάδα, το Διαδίκτυο χρησιμοποιείται ευρέως από τους καταναλωτές, για να πάρουν ιδέες και συμβουλές για προϊόντα υψηλής τεχνολογίας (88%), διασκέδαση (83%), δώρα για το σπίτι (82%), ταινίες (81%) και ηλεκτρονικά παιχνίδια (80%). Αντιθέτως, για αρκετές κατηγορίες αγορών οι Έλληνες καταναλωτές προτιμούν να πηγαίνουν στα φυσικά καταστήματα για να πάρουν ιδέες και συμβουλές, ενώ η τηλεόραση και τα διαφημιστικά φυλλάδια αποτελούν ακόμη πηγές εύρεσης ιδεών. Πάντως, οι Έλληνες καταναλωτές θεωρούν σημαντικές τις αγορές μέσω ψηφιακών καναλιών. Μάλιστα, ζητούν από τις επιχειρήσεις του λιανεμπορίου να επενδύσουν περισσότερο μέσω φορητών συσκευών.
Share on Google Plus

About OMAΔΑ UNWIRED

    Blogger Comment
    Facebook Comment