12 αυτόνομα driveless φορτηγά ολοκλήρωσαν ένα ταξίδι μίας εβδομάδας στην Ευρώπη καταλήγοντας στον ίδιο προορισμό στο Ρότερνταμ, σε ένα "πείραμα" που, σύμφωνα με τους διοργανωτές του, δείχνει το δρόμο της "επανάστασης" για το μέλλον των οδικών μεταφορών στους πολυσύχναστους αυτοκινητόδρομους της Ευρώπης.

driverless-trucks
Τα φορτηγά που κατασκευασμένα από έξι από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές της Ευρώπης(DAF, Daimler, IVECO, MAN, Scania και Volvo) έφτασαν χθες το μεσημέρι στο λιμάνι του Ρότερνταμ, χρησιμοποιώντας το "truck platooning" ένα concept παρόμοιο με αυτό των self driving cars.
MAN, Daimler, Scania, Volvo, Iveco και DAF. Τα οχήματα ξεκίνησαν σε σχηματισμούς από τη Σουηδία, τη Δανία, τη Γερμανία, το Βέλγιο και την Ολλανδία, υλοποιώντας αυτό που στην τεχνική ορολογία ονομάζεται platooning και περιλαμβάνει δύο ή τρία φορτηγά αυτόνομης οδήγησης σε κομβόι που συνδέονται ασύρματα μέσω Wi-Fi, με το προπορευόμενο να καθορίζει τη διαδρομή και την ταχύτητα. Ωστόσο εξακολουθούν σε αυτή τη φάση να έχουν οδηγούς.
Το truck platooning θα εξασφαλίσει πιο καθαρές και αποτελεσματικές μεταφορές, σημειώνει η αρμόδια Υπουργός της Ολλανδίας, Melanie Schultz van Haegen.
trucks2-large_trans
Ωστόσο, υπάρχει μέλλον ακόμη και πολλά εμπόδια πρέπει να ξεπεραστούν για να δούμε self-driving trucks στους δρόμους, όπως η θέσπιση των σχετικών κανονισμών, ο σχεδιασμός συστημάτων που θα επιτρέπουν την επικοινωνία φορτηγών διαφορετικών κατασκευαστών κ.ά.
Η Ολλανδία, η οποία κατέχει αυτή την περίοδο την προεδρία της ΕΕ, θα διοργανώσει μια άτυπη σύνοδο κορυφής στα μέσα Απριλίου, ώστε να συζητήσει τις αλλαγές στους κανονισμούς που απαιτούνται για να γίνουν οι συγκοινωνίες χωρίς οδηγό μία πραγματικότητα.
Share on Google Plus

About OMAΔΑ UNWIRED

    Blogger Comment
    Facebook Comment