iOS 9: Στην κορυφή των downloads τα Ad-Block apps

Το iOS 9 βρίσκεται ήδη 2 μέρες στην κυκλοφορία και εγκατεστημένο στο 12% των συσκευών της Apple τις πρώτες 24 ώρες, με το χρήστες του App store να «χτυπάνε» τις Ad-Block Apps με μανία, φέρνοντάς τες στην κορυφή των πωλήσεων, «στέλνοντας το μήνυμα» ότι δε θέλουν τις διαφημίσεις σε iPhone, iPad και iPod Touch. Η Apple με την κυκλοφορία του iOS 9 δίνει στους χρήστες τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν εφαρμογές για να μπλοκάρουν τις διαφημίσεις που εμφανίζονται όταν χρησιμοποιούν το Safari για την περιήγησή τους στο διαδίκτυο, κάτι το οποίο γίνεται για πρώτη φορά. Οι εφαρμογές που «κατέβηκαν» περισσότερο είναι οι Blockr, Crystal και Purify, οι οποίες όταν ενεργοποιηθούν στο μενού των Ρυθμίσεων μπλοκάρουν την εμφάνιση των αναδυόμενων παραθύρων (pop-up windows), την αυτόματη αναπαραγωγή video, την καταγραφή των κινήσεων του χρήστη στο διαδίκτυο και κάθε άλλο είδος διαφήμισης στο κινητό που μπορούν να επιβαρύνουν την εμπειρία πλοήγησης στο διαδίκτυο.
Βλέποντας την άλλη όψη του νομίσματος, υπάρχουν πολλές ιστοσελίδες οι οποίες βασίζουν τα έσοδά τους σε αυτά τα είδη διαφήμισης, με την κινητικότητά τους να παρατηρείται ολοένα αυξανόμενη μέσα από τα smartphone, αλλά το κέρδος μέσα από τις διαφημίσεις στις συσκευές αυτές να είναι μικρότερο συγκριτικά με τις αντίστοιχες στους H/Y. Μέχρι στιγμής, μόνο στους Η/Υ είχαμε αξιόπιστες λύσεις για απόλυτη επιτυχία στο μπλοκάρισμα τέτοιων διαφημίσεων. Η ολοένα αυξανόμενη δημοτικότηττα των εφαρμογών που μπλοκάρουν τις διαφημίσεις αποτελεί ένα είδος ηθικής διαμάχης μιας και, όπως αναφέρουν developers των εφαρμογών που αναφέραμε, ενώ είναι ωραίο να χρησιμοποιούμε το διαδίκτυο και αγαπάμε τις ιστοσελίδες που μας προσφέρουν το περιεχόμενο που μας ευχαριστεί, έχουμε το θέμα με τις διαφημίσεις που σαν εισβολείς παρεμβαίνουν εχθρικά στην όλη εμπειρία χρήσης του διαδικτύου. Όσοι επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν τις εφαρμογές αυτές, μπορούν να τις προμηθευτούν από το App Store της συσκευής τους.
Share on Google Plus

About OMAΔΑ UNWIRED

    Blogger Comment
    Facebook Comment