Έρευνα της IDC δείχνει ότι η μπαταρία παίζει κορυφαίο ρόλο

Η εταιρεία ερευνών IDC πραγματοποίησε μία έρευνα, ζητώντας από 50000 ανθρώπους σε 25 χώρες να αναφέρουν ποιοι είναι οι τομείς που κοιτάζουν περισσότερο πριν αγοράσουν ένα smartphone. Τα αποτελέσματα είναι ιδιαίτερα ενδιαφέροντα και δείχνουν τι είναι αυτό που κοιτάζουν πρώτα οι πελάτες σε ένα smartphone, ενώ επιπλέον αποκαλύπτουν ότι το 40% από αυτούς που επέλεξαν Windows Phone, κοίταξαν ειδικά για μία συσκευή που τρέχει το λειτουργικό σύστημα της Microsoft. Από όσους αγόρασαν κινητό Android, το 37% περιόρισε τις επιλογές του -κατά την αναζήτηση της κατάλληλης συσκευής- σε κινητά που τρέχουν το συγκεκριμένο OS ενώ στην περίπτωση του iOS το ποσοστό είναι 32%.
 Όπως μπορείτε να δείτε και στην εικόνα, το 56% και 53% των πελατών, που ζητούσαν ένα κινητό με καλή αυτονομία μπαταρίας στράφηκαν σε Android και Windows Phone αντίστοιχα. Ένας άλλος τομέας που τα Windows Phone προτιμήθηκαν από ένα αρκετά μεγάλο πελατών ήταν η ευκολία χρήσης (38%), ωστόσο στον ίδιο τομέα, την ευκολία χρήσης, το iOS έχει το πρώτο λόγο με 39%. To 33% των πελατών επέλεξαν το Android για την ευκολία χρήσης του, ωστόσο όπως μπορείτε να δείτε αποτελεί τη κορυφαία επιλογή όσο αφορά στην ανάλυση της κάμερας, το web browsing και το μέγεθος της οθόνης. Περίπου το 1/3 των πελατών διευκρίνησε ότι η μάρκα του κινητού παίζει βασικό ρόλο στην αγορά ενός smartpone, με τα Windows Phone και Android να λαμβάνουν ποσοστό 25% ενώ το iOS να οδηγεί τη κούρσα με 32%.
Share on Google Plus

About OMAΔΑ UNWIRED

    Blogger Comment
    Facebook Comment