Οι digital immigrants θα κινήσουν την τεχνολογία το 2014

Έτος των λεγόμενων «baby boomers» (άτομα με χρονολογία γέννησης μεταξύ 1946-1964) ενός καταναλωτικού κοινού με τις δικές του προκλήσεις και ευκαιρίες, αλλά και έτος των ηλεκτρονικών ιατρικών επισκέψεων – eVisits, των wearable προϊόντων (ρολόγια, γυαλιά κ.ά.) και των phablets (μεγάλα smartphones) προβλέπεται να είναι το 2014, σύμφωνα με όσα αναφέρει η 13ηέκθεση «Προβλέψεις για τους κλάδους της Τεχνολογίας, των ΜΜΕ και των Τηλεπικοινωνιών (TMT) για το έτος 2014» της Deloitte. Αναλυτικότερα, οι σημαντικότερες τάσεις των φετινών προβλέψεων της Deloitte για το 2014 περιλαμβάνουν:
Τεχνολογία:
  • Wearable τεχνολογία: Τα «έξυπνα γυαλιά» (Smart Glasses), τα βραχιόλια, τα ρολόγια φυσικής κατάστασης κ. ά. υπολογίζεται ότι θα πουλήσουν περίπου 10 εκατομμύρια τεμάχια μέσα στο 2014, αξίας $3 δισ.
  • Διασυνδεδεμένες συσκευές μια αγορά αξίας $750 δισ. : Οι παγκόσμιες πωλήσεις smartphones, tablets, ηλεκτρονικών υπολογιστών, σετ τηλεοράσεων και βιντεοπαιχνιδιών θα ξεπεράσουν τα $750 δισ. το 2014, σημειώνοντας αύξηση $50 δισ. από το 2013 και σχεδόν διπλασιασμό από το 2007.
  • Μαζικά Ανοιχτά Διαδικτυακά Μαθήματα (Massive Open Online Courses – MOOCs): Οι εγγραφές σπουδαστών σε MOOCs θα είναι αυξημένες έως και 100% συγκριτικά με το 2012, με πάνω από 10 εκατομμύρια μαθήματα, όμως η αγορά αυτή θα καλύπτει λιγότερο από το 0,2 % των μαθημάτων που θα ολοκληρωθούν το 2014. Όπως σημειώνεται η αυξανόμενη συνειδητοποίηση της έννοιας της διαδικτυακής εκπαίδευσης, θα αναγκάσει τα εκπαιδευτικά ιδρύματα να αυξήσουν με τη σειρά τους τις επενδύσεις τους σε αυτόν τον τομέα και θα προσδώσει μεγαλύτερη αποδοχή της διαδικτυακής εκπαίδευσης λόγω της ευρείας αποδοχής της.
  • eVisits: Όπως εκτιμάται θα πραγματοποιηθούν 100 εκατομμύρια eVisits σε παγκόσμιο επίπεδο, εξοικονομώντας πάνω από $5 δισ., σε σύγκριση με το κόστος των κατά πρόσωπο ιατρικών επισκέψεων, ποσό που αντιπροσωπεύει αύξηση 400% σε σχέση με το 2012.
  • Η αγορά των tablets διαβαθμίζεται: Η εγκατεστημένη βάση των «μικρών αλλά δυνατών» (compact) tablets (με οθόνη μικρότερη των 9 ιντσών) θα ξεπεράσει για πρώτη φορά τη βάση των κλασσικών tablets (από 9 ίντσες και πάνω). Μέχρι το τέλος του πρώτου τριμήνου, αναμένεται ότι η βάση των «μικρών αλλά δυνατών» tablets θα είναι 165 εκατομμύρια τεμάχια, θα είναι δηλαδή λίγο μεγαλύτερη από τη βάση των κλασικών tablets με 160 εκατ. τεμάχια.
Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης
  • Διπλασιασμός της διείσδυσης της  συνδρομητικής τηλεόρασης: Μέχρι το τέλος του 2014 έως και 50 εκατομμύρια νοικοκυριά σε όλο τον κόσμο θα έχουν δύο ή περισσότερες συνδρομές συνδρομητικής τηλεόρασης, με τις πρόσθετες συνδρομές να αποφέρουν έσοδα περίπου $5 δισ. Επίσης, 10 εκατομμύρια επιπλέον νοικοκυριά θα λάβουν πριμοδότηση ως μέρος της εγγραφής τους σε άλλη υπηρεσία, όπως το ευρυζωνικό δίκτυο.
  • Δικαιώματα αναμεταδόσεων αθλητικών διοργανώσεων: Η αξία των δικαιωμάτων αναμετάδοσης αθλητικών διοργανώσεων θα διαμορφωθεί σε $24,2 δισ., αύξηση 14% σε σχέση με το 2013, η οποία ισοδυναμεί με ένα επιπλέον ποσό της τάξης των $2,9 δισ. Αυτή η αύξηση των δικαιωμάτων θα υποκινηθεί από νέες συμφωνίες με κορυφαία Ευρωπαϊκά πρωταθλήματα ποδοσφαίρου και με μεγάλες Βορειοαμερικανικές αθλητικές διοργανώσεις.
  • Μετρήσεις Τηλεθέασης: Οι μετρήσεις τηλεθέασης των τηλεοπτικών προγραμμάτων αναμένεται ότι θα γίνουν ακριβέστερες χάρη στην εισαγωγή υβριδικής μέτρησης, η οποία θα συμπεριλαμβάνει την τηλεθέαση μέσω ηλεκτρονικών υπολογιστών, tablets και smartphones στη συνολική τηλεθέαση. Επιπλέον, περιλαμβάνει και άλλες επιλογές δεδομένων, όπως video-on-demand.
  • Τα δικαιώματα για χρήση ηχογραφημένης μουσικής θα αυξηθούν: Τα έσοδα από τα δικαιώματα για την αναπαραγωγή και την εκτέλεση δημοσίως μουσικής, αναμένεται ότι θα υπερβούν το $1 δισ. για πρώτη φορά. Για τα $16 δισεκατομμύρια της μουσικής βιομηχανίας, αυτό είναι ένα σημαντικό ποσό.
Τηλεπικοινωνίες
  • Phablets (smartphones με οθόνες 5,0 έως 6,9 ιντσών): Οι πωλήσεις phablets θα αντιπροσωπεύουν το ένα τέταρτο των 300 εκατ. τεμαχίων smartphones που θα πωληθούν, αριθμός διπλάσιος του όγκου του 2013 και 10πλάσιος των πωλήσεων του 2012. Όμως, μετά την αρχική ταχεία διείσδυση, το 2014 μπορεί να σηματοδοτήσει την χρονιά του «ζενίθ των phablets», καθώς μόνο μία μειοψηφία (ωστόσο σημαντικού μεγέθους), χρηστών smartphones θα επιθυμούσε να χειρίζεται μια τόσο μεγάλη συσκευή.
  • Το καταναλωτικό κοινό των άνω των 55 θα είναι η ηλικιακή ομάδα εκείνη στην οποία χρόνο με τον χρόνο, θα παρατηρείται όλο και μεγαλύτερη διείσδυση των smartphones στις αναπτυγμένες αγορές. Το ποσοστό των κατόχων smartphones στις ηλικίες των 55 ετών αναμένεται να φθάσει στο 45% έως 50% ως το τέλος του έτους, (ποσοστό αύξησης 25% περίπου σε σχέση με το 2013), αλλά χαμηλότερο από το ποσοστό διείσδυσης 70% στις ηλικιακές ομάδες 18-54 ετών.
Σημειώνεται ότι οι Προβλέψεις για τους κλάδους Τεχνολογίας, ΜΜΕ και Τηλεπικοινωνιών βασίζονται σε παγκόσμια έρευνα με συνεντεύξεις και πληροφόρηση από πελάτες των εταιριών – μελών της Deloitte, στελέχη της Deloitte, αναλυτές του κλάδου, ηγετικά στελέχη των κλάδων ΤΜΤ και επαγγελματίες των εταιριών μελών του παγκόσμιου δικτύου της Deloitte που ασχολούνται με τους κλάδους ΤΜΤ.
Share on Google Plus

About OMAΔΑ UNWIRED

    Blogger Comment
    Facebook Comment