Αφίχθη στην Ελλάδα το LG Optimus L7

Το L7 είναι το μεγάλο L της LG. Μιλάω πάντα για τη νέα σειρά των κορεάτικων smartphones. Πως είναι το L3 και το L5; Έ, αυτό μόνο στο μεγαλύτερο. Είναι σαν να λέμε το αδελφό Prada phone, αλλά αν τύχει και το αποκαλέσεις έτσι μπροστά σε εκπρόσωπο της εταιρίας, θα σου κόψει την καλημέρα. Στους ανθρώπους της LG, αρέσει επίσης να λένε τη φαμίλια «Optimus» γιατί αυτό που μετράει στις μέρες μας είναι η κοινή ταυτότητα. Πλέον δεν παίζει κανένα ρόλο αν έχεις το καλύτερο. Αυτό που μετράει είναι ο τρόπος που το αξιοποιείς, η εμπειρία. Ακούγεται σεξιστικό, αλλά δεν είναι.
Έχω τοποθετήσει την κάρτα μου εδώ και μια εβδομάδα στο L7, το πρώτο smartphone της LG μαζί με το L5, που θα κυκλοφορήσει με λειτουργικό Android 4.0 και έχω απορίες. Γιατί να μην έχουν όλα τα smartphones στον πλανήτη την ίδια οθόνη; Μπορεί η ανάλυση να έχει μείνει κολλημένη στα 800×480 pixels, όμως η ποιότητα της παίζει ανάμεσα στις κορυφαίες της πιάτσας. Τυχαίο νομίζεις είναι ότι οι άνθρωποι της δε χρησιμοποιούν τεχνολογία AMOLED στα κινητά τους; Με τις LCD το κείμενο διαβάζει καλύτερα, δύσκολα θα τις δεις να πιξελιάζουν, ενώ με την επιλογή «μέγεθος γραμματοσειράς» του ICS, κάνεις check το «μικρό» και καθαρίζεις. Με αυτόν τον τρόπο φαίνεται και πιο ελκυστικό το interface.
Πάντως, μιας που το έφερε η κουβέντα περίμενα περισσότερα από το κορεάτικο front-end. Ίσως να φταίει το γεγονός ότι τρέφω μια ιδιαίτερη συμπάθεια στο brand name (κυρίως λόγω ποιοτικού hardware) και οι απαιτήσεις μου να είναι κάπως υψηλές. Ίσως πάλι να με επηρεάζει το αίσθημα περί μονοπωλίων, οπότε έχω ανάγκη να δω ένα LG να βγαίνει στο βιράζ με στοιχεία που το διαφοροποιούν από την Android λαίλαπα. Αστεία, αστεία έχω βαρεθεί να βλέπω τα ίδια και τα ίδια τηλέφωνα. Που είναι οι ωραίες εποχές του webOS; Ξέφυγα, πάλι…
Βασικά αυτό που θα σου αρέσει στο L7 είναι ο σχεδιασμός. Και η ποιότητα του, ανεξαρτήτως αν το καπάκι και η μπαταρία είναι αφαιρούμενα. Παρεμπιπτόντως η αυτονομία του εντυπωσιάζει. Ο επεξεργαστής στο 1GHz και τα 1.700mAh συνεργάζονται άψογα, ακόμη και αν φέρνεις τo κινητό στα όρια του. Για να καταλάβεις μέχρι και δυο ημέρες αυτονομία είδα, παρότι δεν το άφηνα από τα χέρια μου λεπτό. Κάτι άλλο που πρέπει να σημειωθεί, είναι ότι η συσκευή που μου παραχώρησαν οι άνθρωποι της LG είναι προπαραγωγής. Ακόμη και έτσι όμως δεν είδα άξια λόγου κολλήματα, δεν έκανε κιχ στην καθημερινή επικοινωνία μου και ο τρόπος που λειτουργούσε ήταν αψεγάδιαστος. Είναι κορεάτικο άλλωστε και το όνομα της εταιρίας δεν χτίστηκε τυχαία.
Δεν μπορώ να πω πολλά για τις επιδόσεις, γιατί όπως προανέφερα το sample που χρησιμοποιώ είναι prerelase και έχει να δεχτεί άπειρα updates μέχρις ότου κυκλοφορήσει. Όμως ακόμη και έτσι τα μενού είναι αέρινα, το 512MB μνήμης κοντρολάρουν άνετα το ICS, ενώ οι αλλαγές που έχουν γίνει από τη μαμά εταιρία είναι προς το καλύτερο και είμαι σίγουρος ότι αν είσαι κάτοχος smartphone με το brand Optimus, θα σου αρέσουν. Επίσης θα σου δώσουν μια πρώτη εικόνα για το τι έχεις να περιμένεις από το επερχόμενο update.
Share on Google Plus

About OMAΔΑ UNWIRED

    Blogger Comment
    Facebook Comment