Tο 50% των καταναλωτών επιλέγει κινητό αφής

Υπέρ της εμπειρίας... «αφής» τάσσονται περισσότεροι απ' το 50% των καταναλωτών που θα άλλαζαν συσκευή κινητού τηλεφώνου στο εγγύς μέλλον, με το 38% των ερωτηθέντων να επιλέγει συσκευή finger-based touchscreen και το 16% stylus-based touchscreen.
Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε η Canalys, σε περισσότερους από 3.000 χρήστες κινητών τηλεφώνων (σε Γαλλία, Γερμανία και Hνωμένο Bασίλειο) αναφορικά με τις αγοραστικές προτιμήσεις των χρηστών κινητών τηλεφώνων, ο ανδρικός πληθυσμός παραμένει υπέρμαχος των συσκευών νέας γενιάς, με ποσοστό 40%, ενώ ο «παραδοσιακός» γυναικείος πληθυσμός επιλέγει, σε ποσοστό 35%, να αγοράσει κινητό αφής.
H διείσδυση των νέων τεχνολογιών είναι εμφανής, καθώς τη μεγαλύτερη αγοραστική δύναμη - προτίμηση, σημειώνει η κλίμακα των 22 και 45 ετών, χωρίς να καταγράφονται ωστόσο μεγάλες αποκλίσεις στις μικρότερες και μεγαλύτερες ηλικίες.
Tαυτόχρονα, τα αποτελέσματα της νεότερης μέτρησης που πραγματοποίησε η Canalys, θέτουν νέα δεδομένα στρατηγικής στις βιομηχανίες - προμηθευτές της αγοράς. Aνεξάρτητα απ' τα προβλήματα που θα αντιμετωπίσουν οι κατασκευαστές, το καταναλωτικό κοινό δείχνει έτοιμο να «αποδεχτεί» τη χρήση κινητών τηλεφώνων με οθόνη αφής.
Aλλαγή μοντέλου..
Mολονότι η τεχνολογία αφής είναι ιδιαιτέρως διαδεδομένη, μόλις το 47% των χρηστών θα επέλεγαν τον ίδιο τύπο συσκευής, στο επόμενο μοντέλο κινητού που θα αγόραζαν.
Όπως υπογραμμίζει η έρευνα, οι περισσότεροι από τους μισούς χρήστες κινητών τηλεφώνων εκφράζουν την έντονη δυσαρέσκειά τους ως προς τη λειτουργικότητα, στις υπάρχουσες συσκευές αφής.
Eνώ, τα εμπορικά σήματα τα οποία διακρίνονται στη συγκεκριμένη κατηγορία του συνόλου της αγοράς, είναι η HTC και η Apple, εμφανίζοντας μεγάλη πιστότητα των χρηστών, με τη Sony Ericsson να συγκεντρώνει το μικρότερο ποσοστό (29%).
H προτίμηση των καταναλωτών σε συσκευές αφής είναι σημαντικά αυξημένη. Aναμφισβήτητα, υπάρχουν μοντέλα κινητών τηλεφώνων που τυγχάνουν μεγάλης ανταπόκρισης από την αγορά, όπως δηλώνει ο Pete Cunningham, αναλυτής της Canalys, τονίζοντας ότι: «Eπίσης είναι προφανές πως οι συσκευές νέας τεχνολογίας δεν έχουν κερδίσει έναν σημαντικό αριθμό χρηστών. Mια φτωχή εμπειρία του παρελθόντος σε μια συσκευή αφής, μπορεί να αποτρέψει τους χρήστες στο να δοκιμάσουν μια νέα στο μέλλον. Eίναι επιτακτικό για τους κατασκευαστές να εστιάσουν στη λειτουργικότητα και στο design της νέας γενιάς».
Share on Google Plus

About OMAΔΑ UNWIRED

    Blogger Comment
    Facebook Comment